آسفالت معابر اصلی فقیرترین روستای شهرستان کاشمر/ 8 هزار متر مربع توسط روستای گندمبار آسفالت می شود.


ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890304

داعی صراف از آغاز آسفالت معابر روستای محروم گمتبار شهرستان کاشمر خبر داد و گفت: این پروژه به مساحت 8000 متر مربع و به طول 550 متر از معابر اصلی روستا با اعتباری آسفالت می شود. 19 میلیارد ریال

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دایی صراف فرماندار کاشمر در حاشیه بازدید از روستای کندمبر، تنها روستای محروم و عشایری کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با توجه به اینکه این روستا در حال توسعه است. وی از آغاز آسفالت معابر اصلی روستای فقیر گندم بار در آستانه هفته دولت خبر داد و بیان کرد: خدمت رسانی به مناطق محروم به ویژه روستاها و همچنین خدمت رسانی به مردم از اولویت ها و سیاست هاست. دولت سیزدهم را برجسته می کند.

وی با بیان اینکه تزریق نشاط و امید به جامعه یکی از آثار خدمت رسانی به مردم است و ناچاریم در این زمینه نهایت تلاش خود را انجام دهیم، خاطرنشان کرد: در این راستا پروژه آسفالت روستای مضطر گندمبار در بافت مرکزی کاشمر عنوان خدمت دائمی در این روستا از محل اعتبارات روستایی و امور عشایری و قیر رایگان دولتی شروع می شود.

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه در این پروژه 8 هزار متر مربع از راه های اصلی روستای غمت بار به طول 550 متر روکش آسفالت می شود، گفت: برای اجرای این پروژه 19 میلیارد ریال وام در نظر گرفته شده است. هزینه شده است و امیدواریم تا پایان هفته دولت به بهره برداری برسد.

وی همچنین اذعان داشت: با پیگیری های انجام شده امیدواریم در هفته دولت شاهد آغاز آسفالت 2 کیلومتر از 14 کیلومتر محور اصلی روستای غمده برم باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید