آسفالت 115 هزار متر مربع معابر شهر یزد


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880442

سیفی رئیس شورای شهر یزد گفت: از ابتدای سال تاکنون 115 هزار مترمربع آسفالت در خیابان های شهر بنا به درخواست مردم و پس از بررسی کارشناسی انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، عزیزاله سیفی امروز در هفتاد و یکمین جلسه مردمی شورا با اشاره به اینکه آسفالت شبکه معابر یکی از اقدامات خوبی است که به صورت گسترده در مناطق پنج گانه شهرداری اجرا شده است، گفت: از ابتدای سال جاری در سال 115 هزار متر مربع آسفالت روی سنگفرش ها انجام شده است که این شهر بنا به درخواست مردم و پس از کارشناسی و آسفالت بخشی از بلوار استقلال به مساحت 5600 متر مربع و دهنه این کار را انجام داد. بلوار فجر به مساحت 6500 متر مربع از جمله این اقدامات بود.

رئیس شورای شهر یزد گفت: در قالب برنامه ترافیکی آسفالت، طی چند روز آینده آسفالت بلوار پروفسور حسابی تعویض می شود. آسفالت این مناطق رو به بهبود است.

سیفی ادامه داد: آسفالت معابر یکی از موضوعات مهم شهرستان و یکی از رویکردهای اصلی اعضای شورای ششم است که با توجه به اهمیت این موضوع، امسال سال تردد آسفالت اعلام شده است. برای این منظور 300 میلیارد ریال برای آسفالت معابر تخصیص داده شد که قرار است خیابان ها و میادین شهر در هر یک از مناطق پنج گانه شهرداری تا پایان سال تکمیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید