آسفالت نامناسب؛ سد ناتمام / 150000 متر مربع گذر شهری در تربت جام است


ساعت: 09:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1854973

وضعیت نامناسب آسفالت و کثیفی کوچه های 100 تا 150 هزار مترمربعی در شریان های شهری تربت، نقصی که کامل نیست که علاوه بر تاثیر منفی بر سیمای بصری شهر موجب گلایه و نارضایتی شهروندان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; کیفیت معابر شهری یکی از عوامل موثر در تردد مردم و رضایت شهروندان است و وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهری باعث کاهش عمر قطعات خودرو و افزایش زمان صرف شده در دوره خودرو می شود. با توجه به اینکه کیفیت معابر شهری یکی از شاخص‌های رضایتمندی مردم از کار شهرداری‌ها و شهرداری‌های متولی آسفالت معابر شهری است، شهرداری تربت جام تاکید دارد که اقدامات لازم و اقدامات لازم با ویژه روی این درخواست تمرکز کنید

در همین رابطه رضا هوشباش یکی از رانندگان خط شهری در گفتگو با صبح توس; وی گفت: وجود چاله ها در سطح معابر و خیابان های شهری و بعضاً نبود آسفالت و خاکی معابر شهری باعث خسارت به خودروها می شود؛ در حالی که در صورت بروز مشکل در سطح شهر و در صورت عدم وجود چاله و چاله در سطح معابر و معابر شهری وجود دارد. درآمد یک راننده تاکسی در شهر برای تامین هزینه های بالای تعمیرات خودرو در ماه چقدر است؟ انتظار و درخواست ما از شهرداری تربت جام این است که در خصوص تعمیر و بازسازی آسفالت معابر شهری و آسفالت آنها اقدامات لازم را انجام دهد.


36473b61 aa38 4891 ab37 65066480f9f0 خبر خاکستری

علی اصغر خوشخو شهردار تربت جام در گفتگو با صبح توس؛ وی گفت: یکی از دغدغه های مهم شهرداری بحث برنامه ریزی و توجه به موضوع آسفالت معابر شهری بود. تحویل رایگان سازمان را نهایی کرده ایم که تا کنون 90 تن از آن دریافت کرده ایم و امیدواریم … در ماه های آینده تلاش کنیم بقیه را بگیریم و بخش زیادی از 90 تن قیر دریافتی را داشته باشیم. برای آسفالت بلوار عبدالرحمن جامی و قسمتی دیگر از یکی از خیابان های اصلی منطقه مسکونی از آن استفاده کردیم. پادگان با توجه به خواسته هایی که از ارتش در مقابل تفاهم نامه داشتیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بحث های فراوانی در خصوص وجود چاله ها در معابر شهر و نگرانی و مراجعه مردم به حوزه شهری شهرداری این شهر وجود دارد، ابتدا موضوع لکه گیری آسفالت در خیابان ها را به صورت منطقه ای مطرح کردیم و در ادامه به بررسی آن پرداختیم. هر روز. «و امیدواریم بتوانیم در عرض دو ماه تمام خیابان های شهر را خاک کنیم.

شهردار تربت جام گفت: در کنار 400 تن قیر دریافتی، تلاش می کنیم حداقل 200 تن قیر دیگر از محل اعتبارات بازسازی به دست آوریم. اضافه می کنیم و به مردم قول می دهیم که در شش ماهه اول امسال بالغ بر 60 تا 70 هزار متر مربع دیگر خیابان های شهر را آسفالت کنیم و این علاوه بر مواردی است که هر روز آسفالت می کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 100 تا 150 هزار مترمربع از معابر شهری سیاه‌پوش است و آسفالت اولیه در این مناطق انجام نشده است و بسیاری از بخش‌های خیابان‌ها و معابر تربت جام نیاز به آسفالت دارند و این میزان است. باید 600 تن قیر را مدیریت کنیم تا بتوانیم رنگ آمیزی و روکش آسفالت و آسفالت کنیم در حالی که فاز 60 تا 70 هزار متر مربع را در شش ماهه اول امسال برای رنگ آمیزی و روکش و آسفالت در نظر داریم. بر اساس اولویت کار انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید