بهره برداری از دو پایگاه اورژانس 115 شاهین شهر / 115 تصادف شهری به بیش از 13 هزار ماموریت در سال گذشته اعزام شده است.

ساعت: 17:52
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780182

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از افتتاح و راه اندازی دو پایگاه اورژانس 115 در شاهین شهر با حضور میعاد فر رئیس سازمان اورژانس کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی پارسا در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی از افتتاح دو پایگاه اورژانس 115 واقع در خیابان حافظ و شهرک صنعتی بزرگ شاهین شهر خبر داد و گفت: دکتر جعفر میعادفر در سفر به شاهین شهر و میمه ضمن افتتاح این دو پایگاه اورژانس در شاهین شهر از اورژانس 115 نیز بازدید کردند. پایگاه در گرگاب وی سپس با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی به گفتگو نشست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه افزود: در این جلسه برای ساخت دو پایگاه اورژانس در منطقه گلدیس و مهر شاهین شهر و ساخت پایگاه اورژانس هوایی در جوار پلیس راه شاهین شهر – کاشان با اختصاص یک دستگاه اتوبوس برای یک دستگاه آمبولانس و سه دستگاه قرار شد. آمبولانس به شهر رفت و موافقت کرد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت ساختمان اورژانس 115 خیابان حافظ شاهین شهر از سال 1394 آغاز شد که عمده ساخت این ساختمان در سال گذشته و با اعطای 8 میلیارد ریال وام از محل وام ساخت دانشگاه اصفهان در حوزه علوم پزشکی انجام شد. تکمیل شد و عملیات رسید.

پارسا افزود: پایگاه اورژانس 115 شهرک صنعتی بزرگ (شمال اصفهان) یازدهمین پایگاه اورژانس شهر 115 برای پوشش حوادث شهر صنعتی بزرگ (شمال) و کنارگذر غربی اصفهان با وام است. یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تن از هیئت امنای شهرستان ساخت و بهره برداری صنعتی.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه همچنین با اشاره به اینکه در سال گذشته 166 هزار تماس با اورژانس 115 شهرستان انجام شده است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 115 اورژانس به بیش از 13 هزار ماموریت اعزام شده است که از این تعداد، ماموریت حدود 3000 حادثه رخ داده است. همچنین در این مدت حدود 1100 بیمار عروق کرونر توسط اورژانس 115 به بیمارستان اعزام شدند.

به گزارش صاحب نیوز؛ ساختمان اورژانس 115 حافظ شاهین شهر دیروز با حضور حاجی دلیگانی نماینده شهرستان در مجلس و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، دکتر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور و هیئت همراه، قاسمی ایفاها، استان فنی حسینی معاون فرماندار شهرستان و دکتر پارسا مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه افتتاح و به بهره برداری رسید.

WhatsApp Image 06 خبر خاکستری

WhatsApp Image 10 خبر خاکستری

WhatsApp Image 11 خبر خاکستری

WhatsApp Image 04 خبر خاکستری

WhatsApp Image .01 خبر خاکستری

WhatsApp Image 05 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید