لزوم حفظ بیت المال در آسفالت شهر سی سخت / واکنش شهرداری سی سخت به کیفیت آسفالت این شهر چه بود؟


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843748

شهرداری سی سخت در هفته های اخیر مناطق مختلف این شهرک گردشگری را آسفالت کرده و شهروندان شهر سی سخت بر نظارت بر روند آسفالت تاکید داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش زاگرس سی سخت صبح امروز مرکز دنا در 35 کیلومتری شمال غربی شهر یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

این شهر زیبا در دامنه رشته کوه های زاگرس قرار گرفته و منطقه ای گردشگری به شمار می رود که سالانه در فصول مختلف سال میزبان خیل عظیمی از کوهنوردان، طبیعت گردان و مسافران داخلی و خارجی است.

وجود جاذبه های گردشگری در کنار آب و هوای مطبوع این منطقه را به یکی از توریستی ترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد تبدیل کرده است.

علاوه بر ظرفیت گردشگری، توسعه زیرساخت ها و همچنین توسعه امکانات اجتماعی از جمله موارد مهم است.

در این راستا شهرداری سی سخت به عنوان متولی این شهر در صدد رفع مشکلات آسفالت شهری این شهر توریستی است.

در همین راستا شهروندان این شهر از مشکلات آسفالت گلایه کردند و گفتند: ورودی و خروجی شهر هر دو آسفالت است اما آسفالت این مقاطع ریزش کرده و این آسفالت ها موج گرفته است.

شهروندان افزود: اگر آسفالت بدون مراقبت انجام شود، در آینده نزدیک شاهد از بین رفتن آسفالت خواهیم بود و علاوه بر فرآوری و زیان دهی، شاهد زیان هزینه های بیت المال خواهیم بود.

این شهروندان بر تعیین وضعیت کنده کاری و همچنین جلوگیری از هرگونه عملیات خاکبرداری توسط دستگاه های خدمات رسان تاکید کردند و ادامه دادند: زمانی که آسفالت با هزینه های بالا و سال ها انتظار انجام می شود، نباید اجازه هزینه و تلاش بدون از دست دادن زمان بندی داده شود.

در همین رابطه روابط عمومی شهرداری سی سخت در پاسخ به این سوالات گفت: با وجود اینکه کارفرما راه و شهرسازی است اما به پیمانکار مشکلات فنی گزارش شده است.

روابط عمومی شهرداری سی سخت می افزاید: پیمانکار موظف است طبق اصول فنی کار را انجام دهد. بر این اساس، پیمانکار ضمانت حسن انجام کار توسط پیمانکار را داده است، اما در صورت عدم تایید فنی، پیمانکار باید آن را اصلاح یا کسر کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید