ورزشکاران و مدال آوران مدیون مردم و بیت المال هستند/ لزوم برخورد قاطع با آشوب آفرینان در فضای مجازی


ساعت: 23:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901761

قهرمان ورزش های رزمی جهان به اغتشاشات و آشوب های اخیر اشاره کرد و گفت: ورزشکارانی که به آرمان های ملت پشت کرده و به خیل دشمنان این کشور پیوسته اند، فراتر از اعمال شیطانی خود به مردم خیانت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سده اسبری قهرمان ورزش های رزمی جهان و سرپرست تیم کونگ فو استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما وی به افتخارات خود در عرصه های جهانی اشاره کرد و گفت: افتخارات من و همه مدال آوران ایران در عرصه های المپیک و جهانی ناشی از حمایت های مردمی و هزینه های بیت المال است.

وی با بیان اینکه هزینه پرورش قهرمان در کشور از بیت المال است، گفت: قهرمانان و مدال آوران باید مردم و نظام خود را گرامی بدارند و همواره با بودن در کنار مردم و حمایت از نظام و مردم خلق و خوی قهرمانانه خود را نشان دهند.

عسبری به اغتشاشات و اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: ورزشکارانی که با پشت کردن به آرمان های ملت به صف جویندگان و دشمنان این کشور پیوستند، فراتر از بداخلاقی به مردم خیانت کردند که با حمایت از اغتشاشات به بیت المال خیانت کردند. .که باعث رشد و تکامل آنها شد، خیانت کردند.

این قهرمان ورزش های رزمی جهان در ادامه سخنان خود به پیشرفت های کشور پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این پیشرفت در همه عرصه ها در سایه ایثار دلاوران و قهرمانان واقعی و گمنام حاصل شده است که ایثار خون امنیت ابدی است که کشور را آفریدند.

وی خطاب به بدهکاران و سلبریتی هایی که با انتشار متن های فتنه انگیز دست به اغتشاش می زنند، گفت: کسانی که به ناموس خود اهمیتی نمی دهند انتظار نداشته باشند که به کشور و ملت خود بچسبند.

وی در ادامه خطاب به پیروان این افراد گفت: امروز نبردی رخ داد که کمترین آن افشای ماهیت دشمنان و دوستداران نظام و ملت بود.

عسبری به دشمنی آمریکا و انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود با ملت ایران اشاره کرد و گفت: اتحادیه اروپا نیز با اعمال تحریم های مختلف در مقابل ملت ایران می ایستد.

رئیس کمیته کونگ فو استان اردبیل به مظلومیت پلیس اشاره کرد و گفت: برخورد با مجرمان، سارقان، قاچاقچیان مواد مخدر تنها بخشی از خدمات نیروی زحمتکش پلیس برای برقراری امنیت کشور است و امروز در شاهد اینکه عده ای به بهانه های واهی به دنبال آرامش هستند، پلیس به جای قدردانی از زحمات یک روزه هموطنان، در آستانه هفته به آنها حمله کرد و آنها را به شهادت رساند و مظلومیت مدافعان امنیت کشور را به تصویر کشید.

وی تصریح کرد: پلیس نیرویی مردمی برآمده از دل مردم است و با کمک فرزندان این آب و خاک برای امنیت مردم تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید