فعالان فضای مجازی برای مبارزه با نفاق در این فضا/ لزوم ایجاد امید در مردم در فضای مجازی


ساعت: 14:26
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835911

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: فعالان فضای مجازی باید برای ایجاد امید در بین مردم تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار جمعی از اعضای مرکز فضای مجازی استان سراج در آذربایجان شرقی افزود: باید به اهمیت فضای مجازی پی برد و اینکه چه فرصت ها و زمینه هایی می تواند وجود داشته باشد. ایجاد شود. برای بدست آوردن آن فضا.”

وی با بیان اینکه فضای مجازی باید مبتنی بر واقعیت و صداقت باشد، افزود: دشمن از ابزارهای مجازی برای سلطه فرهنگی و تبلیغات استفاده می کند و ما باید از این ابزارها برای مبارزه با نفاق سایبری استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین با اشاره به جریان مطلوب فعالان مجازی خاطرنشان کرد: محتوای ارزشمندی تولید شده و فعالیت شما در مقابل جریانات ضدانقلابی و سلطنتی آنها را منزوی می کند.

رئیس مرکز فضای مجازی استان سراج آذربایجان شرقی نیز ارتقای سوادآموزی در فضای مجازی را یکی از محورهای اصلی این سازمان برشمرد و گفت: در این راستا تمرکز اصلی بر خانواده ها است چرا که این نهاد اجتماعی می تواند تاثیرگذار باشد. تمام جنبه ها.”

حمیدی نیا خاطرنشان کرد: با توسعه فضای مجازی و فناوری های نوین اطلاعات، خانواده ها دغدغه های زیادی در زمینه بازی های رایانه ای، شبکه های اجتماعی، امنیت و حریم خصوصی دارند و روانی است.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید