رشیدی کوچی، نماینده مجلس: تصمیم عاقلانه نظام این است که اصلاحاتی انجام دهد، اما فضا داغ است. برای انجام این اقدامات منتظر آرام شدن فضا هستیم

رشیدی کوچی، نماینده مجلس: تصمیم عاقلانه نظام این است که اصلاحاتی انجام دهد، اما فضا داغ است.  برای انجام این اقدامات منتظر آرام شدن فضا هستیم

جلال رشیدیکوچی نماینده مرودشت و عضو کمیته امور داخلی کشور گفت: تصمیم عاقلانه نظام انجام برخی اصلاحات است. اما فضا گرم است و منتظریم تا جو آرام شود تا این اقدامات را انجام دهیم. در مصاحبه ها به برخی از اصلاحات لازم در کشور اشاره شده است. حتماً در مواردی اشتباه کرده ایم که وضعیت امروز به اینجا رسیده است. اینطور نیست که ما به آرامی کار کرده باشیم.

دنیای اقتصاد: جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت و عضو کمیسیون داخلی کشور با اشاره به ضرورت اصلاحات در کشور گفت: هم مجلس و هم دولت به دنبال اصلاحات در کشور هستند و برگزار کرده ایم. جلسات اصلاحات در مجلس برخی از نمایندگان در حال برنامه ریزی و هدفمند به دنبال اصلاحات در کشور هستند و ما بر نحوه اجرای آن نظارت داریم.

این نماینده مجلس افزود: رئیس مجلس با برخی گروه ها مانند دانشجویان صحبت می کند. البته در مقابل هر تغییری مقاومت وجود دارد. ما باید با منطق و درایت عمل کنیم.

وی ادامه داد: در راستای اصلاحات، تعدادی از نمایندگان در موضوعات مختلف با رئیس مجلس جلساتی دارند که در این جلسات مسئولان اجرایی و تصمیم گیران نیز حضور دارند.همه از تحولات اخیر کشور ناراحت هستند. اما ریشه این اتفاقات چیست؟ آنچه به آن رسیده ایم قبل از هر بحث فرهنگی بحث اقتصاد و معیشت است و باید برای حل مسائل معیشتی گام برداریم.

این معاونت تاکید کرد: زمانی که اصلاحات در معیشت و اقتصاد انجام شود آن وقت وارد حوزه سیاسی می شویم. جوانان امروز به دنبال یک زندگی عادی هستند و وقتی به آن رسیدند، روند سیاسی اصلاح می شود.

رشیدی کوچی گفت: بسیاری از مطالبات مردم معترض در حوزه های معیشتی، رفاهی و امکانات اولیه رفاهی درست است. من با دانش آموزان صحبت کردم و در بسیاری از موارد با آنها موافق بودم.

وی تاکید کرد: راه حل قدرت حکیمانه نظام انجام برخی اصلاحات است. اما فضا گرم است و منتظریم تا جو آرام شود تا این اقدامات را انجام دهیم. در مصاحبه ها به برخی از اصلاحات لازم در کشور اشاره شده است. حتماً در مواردی اشتباه کرده ایم که وضعیت امروز به اینجا رسیده است. اینطور نیست که ما به آرامی کار کرده باشیم.

این عضو کمیته امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: این توقع بیهوده ای است که ما انتظار داشته باشیم دشمن دست از دشمنی بردارد و از سوی دیگر باید انتظار داشته باشیم که مسئولان با افزایش امکانات سعی در جلب رضایت مردم داشته باشند. و تقویت حوزه معیشت برخی از گرایشات نادرست گذشته را اصلاح و تقویت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید