دو رقیب اصلی برکناری کلیباف از ریاست جمهوری/ رشیدی کوچی: سعی می کنیم آقاتهرانی رئیس جمهور نشود

دو رقیب اصلی برکناری کلیباف از ریاست جمهوری/ رشیدی کوچی: سعی می کنیم آقاتهرانی رئیس جمهور نشود

روز جدید جلال رشیدی کوچی با اشاره به ثبات لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مجلس این افراد را می شناسد و قطعا مانند سال اول و دوم عمل نمی کند. من فکر نمی کنم که این افراد انتخاب شوند و ما در مجلس تمام تلاش خود را می کنیم تا این اتفاق نیفتد.

رقبای کلیباف یکی پس از دیگری برای ریاست جمهوری می جنگند، چند روز پیش الیاس نادران که زمانی در لیست رفقای آقای رئیس جمهور قرار داشت، از کاندیداتوری کالیباف برای مجلس انتقاد کرد و به مجلس راه یافت. روز گذشته مرتضی آقاتهرانی که دو سال پشت کرسی ریاست کالیباف بوده و با تقاضای سهمیه ریاست خود را تایید کرده بود، کاندیدای انتخابات مجلس شد. با این حال کاندیداتوری آقاتهرانی پیام روشنی هم از سوی جبهه پایداری به کلیباف و اطرافیانش در مجلس بود که دیگر با ائتلاف یا پیشنهاد صحنه را ترک نخواهد کرد.

اما آیا کالیباف ریاست پارلمان را حفظ خواهد کرد؟ آیا تثبیت کنندگان تا آخر مقابل کلیباف می ایستند یا کاندیداتوری آقاتهرانی پیش نیاز دریافت سهام بیشتر است؟

کلیباف با رای بالا رئیس مجلس شد

جلال رشیدی کوچی، سخنگوی مرودشت، درباره انتخابات ریاست مجلس و احتمال تهدید ریاست جمهوری کلیباف گفت: در این راستا، رئیس جمهور کلیباف را تهدید می کند. “

این نماینده مجلس گفت: فکر نمی‌کنم شخصیت‌ها و شخصیت‌هایی مانند آقای نادران یا آقاتهرانی تهدیدی برای ریاست‌جمهوری آقای کلیباف باشند و فکر می‌کنم ایشان برای سومین بار با صدای بلند دوباره ریاست جمهوری را بر عهده بگیرند. “

دو رقیب اصلی برکناری کلیباف از ریاست جمهوری/ رشیدی کوچی: سعی می کنیم آقاتهرانی رئیس جمهور نشود

ما در تلاشیم تا از به دست گرفتن ثبات ریاست مجلس جلوگیری کنیم

رشیدی کوچی با اشاره به ثبات لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مجلس این افراد را به رسمیت شناخته و قطعا مانند سال اول و دوم عمل نخواهد کرد. من فکر نمی کنم این افراد انتخاب شوند. ما در مجلس هر کاری انجام می دهیم تا این اتفاق نیفتد.

این نماینده مجلس یازدهم تاکید کرد: به راحتی نمی توان نشست و تماشا کرد. البته مجلس باید با خرد جمعی و فراتر از افراط گرایی متعارف اداره شود. عواقب و آثار افراط گرایی را در مجلس دیدیم، مثلا کسانی که پیگیر طرح دفاعی بودند، چه آسیب هایی به جامعه و حتی نظام وارد کرد. به نظر من مجلس جریانات این موضوع را به رسمیت می شناسد و مقتدرانه عمل می کند.

افراطیون برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کاری می زنند

رشیدی کوچی با اشاره به حوزه های اخیر مرتبط با کالیباس مانند گیت سیسمونی و فایل صوتی دیدار فرماندهان سپاه و مهدی طیب و تاثیر آن بر صدای نمایندگان مجلس، خاطرنشان کرد: دولت آنها در کدام اتاق فکر تشکیل شده است؟ تاثیر قابل توجهی بر آرای نمایندگان ندارد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس درباره رقبای کالیباف که از این حواشی برای جابجایی وی سوء استفاده می کنند، گفت: تاریخ نشان داده است که تندروها علیرغم ادعاهای بالای اخلاقی، تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف خود انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید