رشیدی کوچی نماینده مجلس: فیلتر شدن اینستاگرام و واتس اپ به دلیل جو ناپایدار است و باید از هم اکنون رفع شود/ توییتر و یوتیوب هم باید رفع فیلتر شوند.

رشیدی کوچی نماینده مجلس: فیلتر شدن اینستاگرام و واتس اپ به دلیل جو ناپایدار است و باید از هم اکنون رفع شود/ توییتر و یوتیوب هم باید رفع فیلتر شوند.

ما به همراه آقای قالیباف پیگیر رفع فیلتر هستیم اما هنوز پاسخ یا نتیجه ای نگرفته ایم.

عضو کمیسیون امور داخله و شوراها درباره احتمال رفع فیلتر شبکه های اجتماعی گفت: تصمیمی که در خصوص فیلتر شدن اینستاگرام و واتس اپ گرفته شد این بود که با توجه به اتفاقاتی که در کشور افتاده این شبکه ها باقی بمانند. فیلتر شده تا زمانی که اوضاع آرام شود. با توجه به اینکه قبلاً به سمت صلح حرکت کرده‌ایم، با یک راه‌حل مناسب و منطقی می‌توانیم بر این بحث فائق آییم و امکان افزایش دسترسی را فراهم کنیم و در عین حال با یک برنامه دقیق و علمی رقابت بین بسترهای داخلی و خارجی ایجاد کنیم. بیایید به مردم در انتخاب و انتخاب مشارکت در اینترانت کمک کنیم.

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت فارس در گفتگو با خبرنگار عصر ایران اظهار داشت: ما مخالف این روش فیلترینگ هستیم زیرا بارها این اتفاق افتاده و پاسخی دریافت نکرده ایم. پیشنهاد من به گروه تصمیم‌گیر این است که علاوه بر رفع انسداد اینستاگرام و واتس‌اپ، توئیتر و یوتیوب را نیز رفع انسداد کنند و در کنار آن، قانونی را تصویب کنند که متخلفان و مرتکب جرم، وقایع مشاهده شده توسط نامبارک را دنبال کرده و با آنها برخورد کنند. حالت.

وی ادامه داد: قطعاً فیلترینگ راه حل مشکلاتی نیست که با آن مواجه هستیم و این به مرور زمان ثابت شده است. فیلتر شدن اینستاگرام و واتس اپ تصمیم شورای عالی امنیت ملی بود که به دلیل مسائل امنیتی اتخاذ شد و به گفته این عزیزان این تصمیم تا آرام شدن اوضاع کشور و هم اکنون که کشور به قوت خود باقی است. آرام شده است، فیلتر باید برداشته شود

نماینده مرودشت در مجلس خاطرنشان کرد: پیگیر موضوع رفع فیلتر با آقای کلیباف هستیم اما هنوز جواب و نتیجه ای نگرفته ایم. آیا فیلتر حذف خواهد شد، از کسانی که تصمیم گرفته اند بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید