فیلتر کردن؛ اقدام جدید اینستاگرام!/ کلمه کلیدی و شکلک جایگزین فیلتر کلمه در اینستاگرام شده است


ساعت: 11:36
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895233

به محض اینکه اینستاگرام تمام پست های اشتراک گذاری شده توسط افرادی را که شما دنبال می کنید مشاهده کرد، شروع به نمایش پست های پیشنهادی می کند که طرفداران و مخالفان زیادی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی اینستاگرام من به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است اما یکی از مشکلاتی که کاربران این شبکه اجتماعی با آن مواجه هستند پست های پیشنهادی است که بر اساس علایق و صفحاتی که افراد دنبال می کنند نمایش داده می شود. که این ویژگی طرفداران زیادی دارد، مخالفانی نیز هستند که به دنبال راهی برای غیرفعال کردن آنها هستند، بنابراین برای حل این مشکل اینستاگرام راه های بیشتری برای تغییر پست های پیشنهادی برای کاربران پیشنهاد کرده است که در این گزارش به آن ها می پردازیم.

پست های پیشنهادی اینستاگرام را از تب HOME حذف کنید

ابتدا حساب کاربری خود را (در صورت عمومی) به حالت خصوصی تغییر دهید. برای این کار ابتدا وارد صفحه اصلی حساب کاربری خود شوید و به قسمت تنظیمات بروید. سپس گزینه privacy را انتخاب کرده و اکانت خصوصی را در آن قسمت فعال کنید.

دوم، به تب Home بروید و صفحه را به سمت بالا بکشید تا عبارت «همه شما گرفتار شده‌اید» در پایان ظاهر شود. اکنون به احتمال زیاد پست های پیشنهادی کاربران ناشناس را می بینید.

برای حذف پست های پیشنهادی اینستاگرام، سه نقطه کنار حساب کاربری را فشار دهید و از بین گزینه های موجود گزینه I’m not interest را انتخاب کنید. با این کار اینستاگرام عدم علاقه شما را به پست های پیشنهادی نشان می دهد و کمتر نشان می دهد.

حال با استفاده از همین روش و انتخاب گزینه I don’t to see posts from this account دیگر پست های کاربرانی که دنبال نکرده اید برای شما ظاهر نمی شود.

پست های پیشنهادی اینستاگرام را در بخش Explorer حذف کنید

اینستاگرام نیز بر اساس الگوریتم های خود در تب اکسپلورر پست هایی را به ما نشان می دهد که گاهی اوقات از آنها خوشمان نمی آید، برای حذف آن پس از مشاهده پستی که به سلیقه شما مربوط نمی شود روی سه نقطه کلیک کرده و گزینه علاقه مند نیست را انتخاب کنید.

با انجام این روش پس از مدتی متوجه تغییراتی در قسمت تحقیق خواهید شد و تمامی پست ها مطابق سلیقه و میل شما نمایش داده می شود.

a58651d7 460a 4434 a1a9 cda02dfe9e3e خبر خاکستری

استفاده از کلمات کلیدی و شکلک ها برای غیرفعال کردن برخی موضوعات و جلوگیری از نمایش آنها در پست های پیشنهادی

علاوه بر این، در گزینه جدیدی که اینستاگرام در حال آزمایش است، به کاربران اجازه می دهد تا از کلمات کلیدی و ایموجی ها برای غیرفعال کردن برخی موضوعات و جلوگیری از نمایش آنها در پست های پیشنهادی استفاده کنند.

این تغییر پست‌هایی را که حاوی کلمات کلیدی مورد نظر کاربر هستند، که می‌توانند شامل ایموجی‌ها، حروف و عبارات باشند و در زیرنویس یا هشتگ پست ظاهر شوند، فیلتر می‌کند. اینستاگرام در یک پست وبلاگی اعلام کرد که کاربران می توانند از این ویژگی برای توقف تماشای محتوایی که برایشان اهمیتی ندارد استفاده کنند. کاربران می توانند یک فیلتر کلمه را از تنظیمات برنامه تنظیم کنند. کاربران همچنین می توانند پست های پیشنهادی را به طور کامل غیرفعال کنند.

اینستاگرام همچنین به دنبال حذف پست های ناخواسته از بخش Explore برنامه است، با این تغییر به کاربران اجازه می دهد چندین پست را به طور همزمان انتخاب کرده و آنها را به عنوان پست های بی علاقه علامت گذاری کنند. با این انتخاب، پست های ذکر شده مخفی می شوند و توصیه های مشابه در آینده فیلتر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید