یک کلمه، آخر کلمه!

1- «حرکت تخته ها» یکی از شگردهای معروف عملیات روانی است. در این ترفند، حریف مشکلات و مشکلاتی را که خود عامل آن است به طرف مقابل نسبت می دهد! و در اصرار و تکرار این جابه‌جایی، دو هدف خاص را دنبال می‌کند، اول; برائت از تخلفات، تخلفات و ناهنجاری های انجام شده و دوم. مدیریت افکار عمومی در برابر جریان متخاصم آن. آمریکا از انواع تحریم‌های ضد بشری علیه ایران اسلامی استفاده می‌کند و در عین حال مشکلات ناشی از تحریم‌ها را نسبت می‌دهد (که بسیاری از آنها به لطف خداوند و تلاش‌های دولت سیزدهم خنثی شده یا در حال خنثی شدن است). به ایران! شورش راه می اندازد، مردم بی گناه را می کشد، اموال عمومی را آتش می زند و جمهوری اسلامی ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کند! دارندگان اصلاحات از منتقدان با انواع دشنام و دشنام، مانند بی سواد، بی سند، فروشنده، تحریم کننده، بچه گانه، حسود، ترسو، ترسو، جیب بر، قانون شکن، مظلوم فکری، برو به جهنم، انقلابیون نمی فهمند، زیاد و…! خوش اومدی و الان بیان می کنی که چرا به انتقادات درست جواب نمی دهی؟! خزانه دولت سیزدهم را با هزاران میلیارد تومان بدهی تحویل داد و حالا شاکی است که با ثروت ملی چه کردید؟! و…

بهره بردن از این ترفند داستانی است که فصلی طولانی دارد و مدت هاست دشمنان از آن استفاده می کنند. مثلاً در زمان جنگ، جمال، طلحه و زبیر که مشوقان اصلی آن جنگ بودند، ادعا کردند که به خاطر خونخواهی عثمان با امیرالمومنین علی علیه السلام می جنگند. ! این ادعا در حالی مطرح شد که خود خلیفه سوم را کشته بودند و همه شاهد بودند که امیر (علیه السلام) فرزندانش امام حسن و امام حسین (علیه السلام) را با گروهی دیگر از اصحاب برای مقابله با محاصره کنندگان خانه عثمان فرستاد و او را محاصره کرد. آن را شکسته بود و برایشان آب و غذا آورده بود. امیرالمؤمنین (ع) در این باره می فرماید; آنها واقعاً حقیقت را می خواهند. [طلحه و زبیر‌] آنها مدعی حقی هستند که رها کرده اند و خونی را که ریخته اند می خواهند.

2- روز چهارشنبه هفته گذشته جبهه اصلاحات در خصوص اغتشاشات اخیر بیانیه ای صادر کرد که نگاهی اجمالی به متن آن و بررسی اجمالی مواضع و عملکرد این جبهه از ابتدای تشکیل تا کنون به خوبی نشان می دهد که این جبهه برای رهایی از اعمال ظالمانه ای که مرتکب شد و بلاهای بسیاری را بر سر ملت آورد، به ترفند «تغییر نشانه ها» متوسل شد! مدعیان اصلاحات در این بیانیه مشکلات فراوانی که بر ایران و ایرانی تحمیل کرده اند را فراموش کرده اند! اما زمان زیادی از عملکرد فاجعه بار و فاجعه بار در این جبهه نمی گذرد و شگفت آور است که چگونه انتظار دارند تاریخ بدشان از خاطره ملت پاک شود! … توضیح این ماجرا مثنوی هفتاد من کژ است که بارها به آن پرداخته ایم و جز کفر پاسخی دریافت نکرده ایم!
در این زمینه از یک سو از خوانندگان محترم دعوت می کنیم که بیانیه مذکور را مطالعه و قضاوت را به عهده خود ایشان بسپارند و از سوی دیگر دو موضوع را با جبهه اصلاح طلبان در میان می گذاریم. دو سوالی که جبهه اصلاحات تاکنون از پاسخ به آن طفره رفته است. خواندن!

3- سؤال اول; در جریان شورش آمریکا و اسرائیل در سال 1988، نتانیاهو، نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی، به صراحت اعلام کرد که “اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند”! سوال اینجاست که چرا هرگز این ادعای نتانیاهو را تکذیب نکردید؟! و حتی نظر و دیدگاه او را هم با کنایه و طعنه انکار نکردید! و در حالی که شما اصلاح طلبان معمولاً هیچ انتقاد و اظهارنظری علیه خود را بی پاسخ نمی گذارید و اگر فرماندار منطقه ای دور افتاده سخنی علیه جبهه اصلاحات به زبان بیاورد، تمامی صفحات زنجیره ای روزنامه ها و سایت ها و کانال های اینترنتی به نشانه اعتراض سیاه می شوند. شما آن را انجام دهید! چرا اظهارات نتانیاهو در مورد جبهه اصلاحات را که صریحاً به خیانت متهم کرد، بی پاسخ گذاشتید؟! آیا در دست صهیونیست ها اثری یا به اصطلاح اثری از شما هست که از افشای آن واهمه داشته باشید؟!

اما سوال دوم این است که؛ چرا بسیاری از مواضع و اقدامات شما با مواضع و خواسته های دشمنان مردم و نظام به ویژه مواضع و خواسته های آمریکا و اسرائیل یکی است؟! چرا به این سوال مکرر کهان و برخی رسانه های دیگر پاسخ نمی دهید؟! نگاهی اجمالی به مواضع جبهه اصلاح طلبان و مقایسه آن با مواضع دشمنان نظام به خوبی همسویی آنها را با یکدیگر نشان می دهد. کاش به این سوال جواب میدادی فهرست بلندبالایی از تطبیق مواضع اصلاح طلبان با مواضع دشمنان داریم که همگی برگرفته از روزنامه ها، سایت ها و توییت های اصلاح طلبان است و قابل انکار نیست و صحت همه عناصر آن را می توان با آن ارزیابی کرد. جبهه اصلاحات بسم الله!… یک کلمه آخر کلمه…!
در خاتمه نیز لازم به ذکر است که سابقه ذکر شده شامل تمام طیف جبهه اصلاح طلبان نمی شود و البته انتظار می رود که خط خود را از خط مدعیان مذکور جدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید