واکنش رشیدی کوچی نماینده مجلس به سخنان دبیر ستاد کل نیروهای مسلح: ای کاش عده ای مرخصی اجباری می گرفتند/ متأسفانه نان عده ای در آشوب و آشوب است، فرقی نمی کند کدام طرف باشند.

واکنش رشیدی کوچی نماینده مجلس به سخنان دبیر ستاد کل نیروهای مسلح: ای کاش عده ای مرخصی اجباری می گرفتند/ متأسفانه نان عده ای در آشوب و آشوب است، فرقی نمی کند کدام طرف باشند.

روز جدید جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخله و شوراها در مجلس با اشاره به اظهارات دبیر امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب گفت: واقعا متاسفم که عده ای آب ریخته اند. آسیاب دشمن در شرایط امروز و چنین افرادی را به خاک و خون کشید و به همه آرمان ها بدبین هستند.

ایسنا: عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای کشور در مجلس گفت: واقعا متاسفم که عده ای در شرایط امروز به آسیاب دشمن گره زده اند و مردم را به همه آرمان ها بدبین می کنند.

جلال رشیدی کوچی با اشاره به اظهارات دبیر ستاد در خصوص امر به معروف و نهی از حجاب گفت: متأسفانه نان عده ای در آشوب و آشوب است، فرقی نمی کند کدام طرف باشند. در خوشبینانه ترین حالت، آیا باید می گفتیم که دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در چنین شرایطی از روی ناآگاهی این سخنان را بیان کرده است. اما سوال اینجاست که این سیستم تا چه زمانی برای برخی افراد هزینه می کند؟

و ادامه داد: اگر امروز نمی‌توانیم برای درد مردم بجنگیم، لااقل بهتر است سکوت کنیم تا درد بیشتری به مردم اضافه نشود و هزینه‌های بیشتری برای دولت و نظام ایجاد نشود. «بسیار متاسفم که چنین فردی با این تفکر مسئولیت را بر عهده گرفت و به آسیاب دشمن زد و مردم را نسبت به همه آرمان ها بدبین کرد، متأسفانه کسی نیست که جلوی این افراد را بگیرد.

کاش بعضی ها با این شرایط به مرخصی اجباری بروند

نماینده مرودشتنیان در شورای اسلامی بیان کرد: متأسفانه عده ای که نانشان اختلاف و دوقطبی شدن جامعه است برای این مناصب «بی به» می شوند. به نظر من در این شرایط سکوت بسیاری از مردم بهترین راه برای آرام کردن فضا، کمک به مردم و نظام است. کاش بعضی ها مرخصی اجباری می گرفتند که بعد از آرام شدن اوضاع دوباره به خانه بروند و نظر بدهند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور گفت: جالب است که وقتی فضای مجازی فیلتر شد، همان افرادی که طرفدار فیلتر بودند، رفتند و فیلترشکن را دانلود کردند و سپس در موافقت با فیلترینگ اظهار نظر کردند.

رشیدی کوچی تاکید کرد: این مواضع با عقل سازگاری ندارد، مردم این رفتارها را می بینند و مقایسه می کنند اما بیشتر عصبانی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید