تشويق دشمن به آشوب در جنگ رسانه اي با اولويت روايي اول/ آشوب ها شبيه كشتارهاي كور منافقين در اوايل انقلاب بود.


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910124

سردار زهرایی در خطبه های پیش از نماز جمعه گفت; ما باید در فضای مجازی بهتر عمل کنیم زیرا در مجموع در نبرد رسانه ای خوب عمل نکرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر همدان گفت: افتخار حضور در جمع زائران شهر همدان را دارم..


وی افزود: وضعیت آشوب ها و شورش های عربی صهیونیستی که در ایران اسلامی رخ داد و مردم خطوط خود را از شورشیان جدا کردند..رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: به تبع آن فریب خوردگان استکبار جهانی مجبور به خشونت کور و بی نتیجه علیه انقلاب اسلامی شدند..


سردار زهرایی این اغتشاشات را شبیه کشتارهای کور منافقین در اوایل انقلاب عنوان کرد. دشمن در یک جنگ شناختی ترکیبی همه جانبه به دنبال وارونه جلوه دادن تمدن نوین اسلامی است.


وی تاکید کرد: پدیده واقعی انقلاب را می توان در میدان ها و میدان های جهادی بسیجیان همیشه پا به پای خود و همچنین در تجمع مردم انقلابی در 13 اعتراض مردمی به استکبار جهانی در آبان ماه بی نظیر بود.


رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود: دشمن در این سه سال کرونا توانست از بی توجهی مسئولان سوء استفاده کرده و جوانان را با ابزارهایی مانند فضای مجازی فریب دهد..


وی همچنین اذعان داشت: در هرج و مرج جنگ رسانه ای، دشمن اولویت روایت اول جنگ را ترویج کرد و با ابزاری مانند مارپیچ سکوت موفق شد جوانان را در فضای مجازی فریب دهد..


سردار زهرایی تاکید کرد: باید در فضای مجازی بهتر عمل کنیم زیرا در نبرد رسانه ای خوب عمل نکردیم زیرا گاهی به نام عدالت خواهی در حق مردم ظلم می شود.آیت الله شعبانی در خطبه های نماز جمعه فرمودند:


بصیرت داشتن و توجه به مسائل سیاسی مصداق بارز تقوا است.


وی افزود: از نظر اسلام رابطه و نوع تعامل دولت و مردم بر اساس عدالت و انصاف است..نماینده فقیه در استان تاکید کرد: حضرت علی (ع) در نهج البلاغه حقوق مردم و حقوق حکومت را تعریف کردند.


همانطور که افراد دارای حقوق هستند، بقیه افراد جامعه نیز دارای حقوق هستند.


وی گفت: هیچ مسلمانی تفرقه افکن نیست، زیرا وحدت و یگانگی عظمت ایجاد می کند، زیرا تفرقه و تفرقه اجتماعی عظمت جامعه را تهدید می کند..


جامعه‌ای که کتاب نمی‌خواند حوادث را تجربه می‌کند/ کاشف الکل، فیلسوف، پزشک، ریاضی‌دان، ستاره‌شناس ما روحانی بودند/ نفع انسان روحانی کمتر از دکتر نیست.


حجت الاسلام علی سیاح امام جمعه موقت اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته 20 توصیه شهرستان اسدآباد در آبان ماه به نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناهان، نامگذاری هفته کتاب و کتابخوانی در 24 آبان اشاره کرد و گفت: متاسفانه میزان مطالعه کتاب در جامعه و بین مردم کاهش چشمگیری داشته است..


وی با بیان اینکه هر جامعه ای که کتاب و تاریخ گذشته را مطالعه نکند قطعا آن را تجربه خواهد کرد، تصریح کرد: امروز بی اطلاعی برخی از جوانان و نوجوانان نسبت به مسائل دینی و سیاسی به حدی است که آنها را به خیابان می کشاند. ، در حین خواندن تاریخ کشورهای مختلف می توانید سوالات زیادی را درک کنید.


امام جمعه موقت اسدآباد با اشاره به حمله دشمن به روحانیت، ارتش و نیروی انتظامی که امنیت را مدیون آنها هستیم، گفت: هر کاری منفعت دارد، اگر پزشک نباشد درد مردم به خطر می افتد، اگر کشاورز و دامدار نباشد تولید تولید شود. و اقتصاد در کشور نمی خوابد. و اگر روحانی نباشد، کاریابی هم در جامعه فوایدی دارد، مثلاً از بدو تولد نوزاد اذان و اقامه در گوشش می گویند تا آن شخص بمیرد و با اجابت دفن شود. واجبات دینی امکانش هست با لیست سوالاتی که توسط روحانیون تدریس میشه.


وی بابیان اینکه اگر امروز در جامعه پزشکی هست و ما آن را می دهیم، افزود: حاصل کار روحانی به نام بوعلی سینا شیخ بهایی بزرگ ترین معمار اصفهان است، شاعرانی چون حافظ، سعدی و مولانا همگی معنوی بودند..


صیا با تاکید بر اینکه جایگاه روحانیت در جامعه شیعه بالاست، افزود: به همین دلیل دشمن می داند کجا را هدف قرار دهد..


وی با اشاره به اینکه دشمن نقاط قوت مردم را می شناسد و آنچه بر بسیج که حریم نوامیس را حفظ می کند، می داند، جوانان ایرانی برای انجام چنین قیامی به اینجا می آیند، افزود: این قیام ها ریشه تاریخی دارد و به آن اشاره شده است. قرآن..


امام جماعت موقت اسدآباد با اشاره به دشمنی دشمن در تاریخ اسلام و با ائمه گفت: امروز افکار انترناسیونالیستی عربستان در جامعه خودنمایی می کند و در رسانه های خودشان اعتبار پیدا کرده اند. آنقدر دروغ زیاد بود که گفتن حقیقت سخت شد.


وی خاطرنشان کرد: امروز تاریخ تکرار می شود و همچنان دشمنی با دین مبین اسلام وجود دارد، تنها نام دشمنان از معاویه، ابوسفیان، یزید و شمر تغییر کرده است..


توریستی که از ترور صحبت می کند 17 هزار شهید منافق گفتند: امروز روباه های حیله گر با دستان کومله و دمکرات جامعه را ویران کردند و زن را به زندگی آزاد دعوت کردند، در عروسی کومله. 6 یکی از بسیجیان زیر 14 سال را فدای عروس می کنند، حقوق زن را حفظ کنند؟! برخی منافقین را نمی شناسند.


دشمنان با ایران قدرتمند و شرافتمند هستند/ مردم با علم و بصیرت جلوی توطئه دشمنان را گرفتند


حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: در دوران دفاع مقدس این مقاومت ما بود که دشمنی را که قویتر از ما بود به ارمغان آورد. زانو زده‌ایم و الان هم هر جا که مقاومت کرده‌ایم موفق بوده‌ایم.”.


وی تصریح کرد: امام راحل واقعاً به مردم ایمان داشتند و در مواقع نیاز مردم نیز حضور پیدا کردند و مسئولان باید قدر این حمایت های مردمی را بدانند و شبانه روز برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و هر چقدر هم تلاش کنند نخواهند کرد. خواهان اعمال خوب این افراد است.


امام جمعه نهاوند در بخشی دیگر از خطبه های خود با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند دشمن با تمام توان و به صورت ترکیبی اما با درک و بصیرت به میدان آمد. مردم، این توطئه گسترده خنثی شد..


وی ادامه داد: مردم با هوشیاری خود جلوی این توطئه بزرگ را گرفته اند و باید بدانیم که دشمنان به شدت علیه ایران هستند و باید در این زمینه هوشیار باشیم..


حجت الاسلام مغیطی گفت: در آن زمان دشمنان می خواستند ما را با اغتشاشات سرگرم کنند اما کارهای بزرگی انجام دادیم از جمله پرتاب ماهواره و ساخت موشک جدید و موارد دیگر که فرمانده سپاه به برخی موارد اشاره کرد. از این اقدامات امروز.


وی ادامه داد: دشمنان دیدند در حالی که ما در جنگ سخت و جنگ نرم که مانند جنگ احزاب بود، مقاومت کردیم و پیروز شدیم و همه دست به دست هم داده بودند تا انقلاب را نابود کنند اما به یاری خدا و هوشیاری مردم. ، دشمنان شکست خوردند.


امام جمعه نهاوند تصریح کرد: مطالبه مردم در شرایط کنونی برخورد با معاندین و ضربه گیران به مردم و بیت المال است..


وی در پایان به آزمایش موشکی جدید ماهواره ای کشور اشاره کرد و گفت: پیام این آزمایش موشکی جدید این است که انقلاب اسلامی با وجود تحریم ها و انواع توطئه ها با قدرت به پیشرفت خود ادامه می دهد و در دنیا مقتدر و قدرتمند است. امروز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید