«حجاب» راز عملیات دشمن برای ایجاد آشوب در کشور بود/ دغدغه این روزهای مردم مشکلات اقتصادی است.


ساعت: 12:41
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906108

سعید محمدیان گفت: دشمن برای شروع پروژه براندازی و خرابکاری خود نیاز به سوژه داشت و بحث حجاب را به عنوان پروژه خود انتخاب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید محمدیان کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصرهون؛ وی تصریح کرد: فرقی نمی کند متعلق به کدام جریان باشید، تا زمانی که هدف شما نابودی و تجزیه ایران است، این سیاست گروهک های ضدایرانی است که با تبلیغات رسانه ای و رسانه ای در خارج از کشور غوغا می کنند. کمک های دلاری عربستان و حمایت سیاسی دولت های غربی در ایران اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه کنونی برنامه ریزی و هزینه های زیادی کرده است، تصریح کرد: احساس خوبی دارم که دشمنان این سرزمین از تمام توان خود استفاده می کنند که شاید این بار بتوانند پروژه سوریه ای شدن ایران را آغاز کنند. پروژه ای که از دیرباز آرزوی بسیاری از خائنان به میهن و دشمنان خارجی بوده است.

محمدیان خاطرنشان کرد: منافقین، صهیونیست ها، گروه های تجزیه طلب، امپریالیست ها، دولت های غربی و عربی همه یکی شده اند تا این آرامش و امنیت را از مردم ایران بگیرند. وی ادامه داد: سیاست این دشمن یکپارچه علیه مردم و سرزمین کشور این است که در یک مرکز رسانه ای بازی کند تا مردم را ناامید کند و سپس از اوباش برای برهم زدن آرامش شهرها استفاده کند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه در این قیام دشمن نیز شکست خورد، خاطرنشان کرد: همانطور که می بینید دشمن به دلیل هزینه هنگفت شکست خورد و مردم شریف ما با وجود مشکلاتی که در کشور وجود داشت در مقابل آنها ایستادند.

محمدیان با اشاره به اینکه حجاب رمز عملیات دشمن است، تصریح کرد: همانطور که می بینید در زمینه حجاب سختگیری زیادی وجود ندارد و الحمدلله زنان عفیف ایرانی نیز حجاب خود را رعایت می کنند.

وی ادامه داد: دشمن برای شروع برنامه خود نیاز به موضوع داشت و با استفاده از رسانه خود موضوع حجاب را به گونه ای بر سر مردم کاشت که گویی موضوع و دغدغه کشور و مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید