حل مشکلات و دغدغه های اقتصادی مردم از نکات برجسته رهبر انقلاب است/ مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.


ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886355

امام جمعه سنندج گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر رفع مشکلات و دغدغه های اقتصادی مردم تاکید دارند و مسئولان و مدیران باید در این راستا اقدامات همه جانبه و همه جانبه ای انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کردی، استاد فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب گفت: حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) بر گسترش مباحث دینی و ارزشی تاکید دارند. در جامعه با محوریت روحانیت و توجه همگان به نماز جمعه و جماعت را می طلبیدند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر رفع مشکلات و دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم تاکید داشته اند و در این دیدار بار دیگر بر رفع دغدغه این مردم تاکید کردند.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود تصریح کرد: آیت الله رئیسی در همان دیداری که ائمه جمعه کشور با رئیس جمهور داشتند، مجددا بر تلاش همه جانبه دولت سیزدهم برای کاهش مشکلات معیشتی مردم تاکید کردند.

ماموستا رستمی بر احساس مسئولیت همگان برای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: نعمت سلامت و ایمنی یکی از موهبت هایی است که خداوند متعال به ما می دهد اما تا زمانی که این نعمت ها خدشه دار نشود قدر آن را نمی دانیم.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه های این هفته، توجه همگان را به استفاده بهینه از منابع طبیعی در کشور توصیه کرد و گفت: از همه اقشار جامعه انتظار می رود در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند چرا که با کمبود آب و برق. , همه ما با مشکل روبرو هستیم.

ماموستا رستمی همچنین خواستار هوشیاری کامل در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان شد و گفت: باید با حفظ امنیت و آرامش جامعه قدردان نعمت بزرگ خداوند باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید