قطعی برق ادارات پرمصرف در دستور کار استان مرکزی / تغییر ساعت اداری باعث صرفه جویی 5 مگاواتی در مصرف برق می شود.


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844466

این را مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اعلام کرد

محمود گفت: تمام ادارات کل استان ها باید نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد و در ساعات غیرکاری 60 درصد مصرف برق خود را کاهش دهند در غیر این صورت با قطعی برق مواجه خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود محمودی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی گفت: همزمان با افزایش دمای هوا و پس از ابلاغ مصوبه هیات وزیران مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق دستگاه های خدماتی و اجرایی، دستگاه های کل اداری و کشوری که کاهش مصرف برق نداشته اند قطع می شود. .

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای دولت و ابلاغ استانداری مرکزی، به منظور صرفه جویی در مصرف برق در ساعات پیک، ساعت کار کلیه دستگاه های اجرایی استان از 31 خرداد از ساعت 6:30 الی 13 خواهد بود. :00:30

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با اشاره به اینکه تغییر ساعت اداری حداقل 5 مگاوات در مصرف برق استان صرفه جویی می کند، گفت: توزیع انعام به مشترکان خانگی در صورت کاهش مصرف برق کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف برق، برق کشاورزی چاه ها در صورت همکاری با شرکت برق رایگان و ساعات اداری از جمله برنامه ها و اقدامات شرکت توزیع برق منطقه ای برای عبور از پیک تابستان کاهش می یابد.

وی ادامه داد: تمامی ادارات استان باید نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد و در ساعات غیرکاری 60 درصد مصرف برق خود را کاهش دهند در غیر این صورت با قطعی برق مواجه خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تاکید کرد: سیستم های سرمایشی کلیه ادارات که با تلاش کارشناسان این شرکت مجهز به کنتور هستند نیز با افزایش بار شبکه از راه دور قطع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید