پیشنهاد تغییر ساعت کاری برای صرفه جویی در مصرف برق

پیشنهاد تغییر ساعت کاری برای صرفه جویی در مصرف برق

روز جدید سخنگوی صنعت برق گفت: تنها تغییر ساعت کاری می تواند 1000 تا 1200 مگاوات صرفه جویی کند و تامین انرژی پایدار را برای سایر مشترکان تضمین کند.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در صفحه شخصی خود در فضای مجازی درباره تغییر ساعت کار نوشت: استانداران سراسر کشور با پیشنهاد شرکت های انرژی منطقه و توزیع برق در استان ها ساعت کاری را تغییر می دهند. یک تا دو ساعت زودتر از قبل شروع و به پایان می رسند در حالی که زمان پیک مصرف یعنی. یخچال های اداری 12 تا 17 کاملا مستثنی نیستند.

این حرکت به تنهایی می تواند 1000 تا 1200 مگاوات صرفه جویی کند و منبع تغذیه پایداری را برای سایر مشترکین فراهم کند.

نظارت بر مصرف برق ادارات و آژانس ها را آغاز کنید

از دیروز مصرف ادارات و ارگان های مهم توسط شرکت های پخش رصد می شود. در این راستا ضمن ارزیابی راهکارهای پیشنهادی مدیریت بار با توجه به استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای عبور از پیک تابستانی امسال، برنامه های کنترل بار مشترکین ولتاژ اولیه و ثانویه و همچنین مشترکین حساس نظامی، بانک ها و ارگان های مهم نیز مشاهده شدند.

در صورت لزوم، ارزهای دیجیتال مجاز نیز حذف خواهند شد

همچنین مقرر شده است در صورت پیک مصرف برق در صورت محدودیت با اعلام اعزام ملی، استخراج کنندگان مجاز رمزارز از شبکه مجاز باشند و برنامه های مهم مدیریت مصرف در دستور کار قرار دارد.

اجرای سیاست های تشویقی و کیفری برای جلوگیری از وقفه

تمام هماهنگی ها و تلاش ها برای عبور از شرایط موجود و جلوگیری از قطعی برق است و در این راستا سیاست های کیفری و تشویقی را در دستور کار قرار داده ایم.

نیروگاه ها در شرایط پیک تولید قرار دارند و با توجه به گرمای شدید این روزها نیاز به مصرف در هفته جاری افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید