حادثه تروریستی معبد شاهچراغ (ع) محصول آشوب و آشوب بود


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906768

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) گفت: این فاجعه محصول ناآرامی و اغتشاش است و باید با اقدام قاطع و خردمندانه اصلاح شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به حمله تروریستی عناصر تکفیری به سومین حرم اهل بیت علیهم السلام گفت: متاسفانه در این حادثه تروریستی گروهی از بزرگان و مردم بی گناه نماز می خواندند و نماز با طغیان کینه و دشمنی بسته شد.

وی با بیان اینکه حادثه شیراز نشان دهنده تلاش نیروهای پیاده دشمن برای ایجاد اغتشاش و اغتشاش برای برهم زدن امنیت کشور است، تصریح کرد: این خائنان هستند که زمینه بروز چنین حوادثی را فراهم می کنند تا برای دشمنان خارجی فرصت ایجاد کنند. تا عوامل تکفیری خود را به کار بفرستند و از آن نهایت استفاده را ببرند.

امام جمعه ابرکوه افزود: این جنایت شنیع که به فرموده مقام معظم رهبری موجب هتک حرمت حرم اهل بیت (ع) و شهادت و مجروح شدن ده ها مرد و زن و کودک بی گناه شد و دل ها را غمگین کرد. و غمگين را بايد جست و جو كرد و از آغاز اين مصيبت با آفرينش ها و اعمال قاطعانه و حكيمانه خود جبران كرد.

حجت الاسلام حسینی افزود: توصیه ولی فقیه در این زمینه این است که همگان وظیفه دارند با دست دشمن آتش زا و عوامل خیانتکار یا جاهل و غافل او مانند نهادهای امنیتی، قضایی، روشنفکران و … مقابله کنند. مبلغان و مردم عزیز باید در مقابل جریاناتی که جان و امنیت و مقدسات مردم را نادیده می گیرند و احترام نمی گذارند متحد شوند.

وی ادامه داد: رهبری بصیر و فرزانه انقلاب مژده دادند که ملت عزیز و نهادهای مسئول قطعاً با خواست خداوند، یعنی مردم، بر دسیسه‌های شوم دشمنان فائق خواهند آمد. سیستم هیچ بیدی نیست که با این بادها تکان بخورد، و دیری نمی‌گذرد که این آشوب‌گران، از قدیم، شرم‌زده در لنگ‌های خود فرو خواهند رفت.

امام جمعه ابرکوه گفت: مردم عزیز و انقلابی استان ضمن محکومیت این فاجعه دردناک که محصول اغتشاشات و اغتشاشات است، بعد از نماز جمعه همراه با سراسر کشور مشت های گره کرده خود را به دهان یاوه سرایان زدند و نشان داد که یاغیان و عوامل ناامنی داخلی کمترین جایگاه را در میان این ملت غیور و انقلابی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید