حادثه تروریستی شاهچراغ دردناک و بزدلانه بود

آیت الله عابدینی تصریح کرد: یک بار یکی از مسئولان می گفت اگر آمریکایی ها بیایند بمب بیاندازند و هر چه داریم خراب کنند، چه کار می کنیم؟ رهبر معظم انقلاب فرمودند دست این مرد را بگیرید و تجهیزات نظامی خود را به او نشان دهید.

خطیب نماز جمعه قزوین تاکید کرد: کسانی که آمریکا را خدا می دانستند خود را ذلیل کرده و به جامعه ما آسیب رسانده اند.

نماز جمعه را بیشتر از این باید جوان کرد

وی تصریح کرد: بیت المال امانت و زمین های کشاورزی استان امانتی است که عده ای به آن خیانت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: خداوند در سوره نساء فرموده امانت ها را به صاحبانشان برگردانید، حال اگر عده ای خیانت کردند و امانت ها را به نفع خود گرفتند، خداوند به همه مؤمنان دستور می دهد که این امانت ها را پس ندهند. دزدان حریص . تماشا کردن

وی با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج جوانان و دانشجویان تصریح کرد: جوانان امید آینده کشور هستند و باید بیش از آن به نماز جمعه تجدید قوا کرد و این مهم را محقق کرد. ، بزرگترها باید جوانان را به حضور در مساجد و نماز جمعه تشویق کنند.

حادثه تروریستی حرم شاهچراغ بسیار دردناک بود

نماینده ولی فقیه استان قزوین شهادت مردم بی دفاع و مظلوم در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام شیراز را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: این حادثه تروریستی بسیار دردناک و موجب تأسف و تاثر شد. و رنج بر مردم .

راه دشمنان ترسو و ظلم است

امام جمعه قزوین ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب همگان را تشویق کردند و فرمودند ملت عزیز و نهادهای مسئول قطعا بر دسیسه شوم دشمنان فائق خواهند آمد.

وی تاکید کرد: بارها اغتشاشگران برای هرج و مرج به میدان می آمدند اما حضور، بصیرت و آگاهی آنان مردم را پشیمان می کرد. این بار امتحان سخت تر شده است و باید با این وسوسه کنار بیایید.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: ما هر سال در آزمون دانشگاه انقلاب قبول می شدیم اما الان امتحانات پیچیده است چرا که حتی افرادی که زیاد می فهمند ممکن است در جاهایی دچار تردید شوند.

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: در چنین شرایطی باید بصیرت داشت تا در امتحانات خوب عمل کرد و یاغی ها را سر جای خود نشاند. بسیاری از فریب خوردگان هستند که باید بهای شورش را بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که سردمداران اغتشاشات بودند و باعث اغتشاش شدند باید به اشد مجازات برسند تا شوق آتش زدن عزت نظام و امنیت مردم از بین برود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید