دستور دادستان برای شناسایی عوامل حادثه تروریستی شاهچراغ


ساعت: 01:37
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906254

دادستان کل کشور در پیامی خطاب به دادستان کل استان فارس دستور رسیدگی به ابعاد مختلف حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شناسایی عوامل پشت صحنه و مجازات جنایتکاران را صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری آمده است: حادثه دلخراش تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام به دست یک جنایتکار مسئول استکبار جهانی که منجر به شهادت تعدادی از ایثارگران عزیز و مجروح شدن تعدادی دیگر مایه تأسف و تأسف است.




وی افزود: این مصیبت وارده را به مقام معظم رهبری و مردم عزیز استان فارس به ویژه بازماندگان گرانقدر شهدای مظلوم تسلیت می گویم و برای مجروحان و مجروحان شفای عاجل آرزو دارم.

منتظری خطاب به دادستان و انقلاب شیراز تاکید کرد: با کمک نیروهای امنیتی و انتظامی ابعاد مختلف این حادثه با دقت و سرعت مورد رصد و ردیابی قرار گرفت و عوامل پشت صحنه و عوامل این حادثه شناسایی شدند. شناسایی و به سزای اعمال مجرمانه خود و عاملان این حادثه می رسد.پس از مجرمی که دستگیر و تحت نظر قرار می گیرد، پس از تحقیقات و تشکیل پرونده، اقدامات معمول لازم را انجام داده و اقدام تروریستی وی را مجازات می کند.

به گزارش ایرنا، بر اثر حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه در حرم امامزاده شاه چراغ (ع) شیراز 15 نفر از هموطنان شهید و تعدادی زخمی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید