حادثه تروریستی شاهچراغ چهره واقعی استکبار را نشان داد


ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907781

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور:

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: دشمن به دنبال هویت گرفتن از جامعه است و این چهره واقعی خود را در حادثه شاهچراگ نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور در گفتگو با خبرنگار آیلام بیدار گفت: دنیای امروز از حالت تک قطبی خارج شده است و آمریکایی ها تهدیداتی را در اطراف خود می بینند که آنها ایجاد کرده اند و حتی آنها را شکست داده اند. آنها را داده اند.

وی افزود: برخی از کشورها مانند چین از نظر اقتصادی، روسیه از نظر سیاسی، کره شمالی از نظر انرژی هسته ای و ایران از نظر ایدئولوژیکی معتقدند که آمریکا با آنها مخالف است زیرا پایه فکری و مینای کشور را به چالش کشیده اند. متحدان آنها

رستمی همچنین گفت: ایران اسلامی امروز به عنوان تهدیدی جدی علیه جبهه استکبار توانست با وجود اقدامات نظامی پیشرفت کند و آمریکایی ها را به زوال نزدیک کند.

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور خاطرنشان کرد: دشمن در اتفاقات اخیر رسانه های خود را با تمام توان بسیج کرده و به امید ایجاد اغتشاش برای ایران و ایجاد بلاتکلیفی دائمی در ایران به میدان آمده است. ایران از ایفای نقش ایران در عرصه های مختلف جلوگیری کند.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: امروز در جنگ شناختی و جنگ هویتی قرار داریم و دشمن به دنبال این است که هویت را از همه اقشار به ویژه دانشگاه بگیرد تا فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ اسلامی کند.

رستمی تصریح کرد: حادثه تروریستی شاهچراغ نشان از اوج سبعیت و دشمنی جبهه استکبار دارد و در واقع این چهره واقعی آنهاست که حتی به کودکان هم رحم نمی کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید