نمونه هایی از نقض حقوق بشر آمریکایی ها برای نسل جوان را بگویید / مهمترین وظیفه در جهاد را توضیح دهید; چهره واقعی استکبار را نشان دهید


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879603

طیبه امیری گفت: یکی از مهمترین وظایف همه اقشار جامعه در جهاد تبیین نشان دادن چهره واقعی استکبار است و باید ملت را در سراسر جهان با ظلم، ظلم و جنایت آن آشنا کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طیبه امیری کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک علت لزوم افشای حقوق بشر آمریکایی را بیان کرد و گفت: امروز باید مصادیقی از حقوق بشر استکبار مطرح کرد تا تصور نادرست از آمریکا در اذهان اصلاح شود. از جوانان.”

وی ادامه داد: حقوق بشر آمریکایی یک توهم پوچ و تصور غلطی است که در بین مردم رایج شده است و در چنین شرایطی وظیفه ما آگاهی بخشی و افشای این موارد حقوق بشر استکبار است.

امیری افزود: در نبرد اقتصادی، رسانه ای و تبلیغاتی با آمریکای خبیث هستیم و یادآوری جنایات استکبار فرصت مغتنمی برای افشای حقایق این کشور به ویژه برای نسل جوان و ملت های آزادیخواه است.

این کارشناس تصریح کرد: اقدامات استکبار علیه حقوق بشر محدود به این هفته نیست و پس از کودتای 28 مرداد 1332 نیز ادامه دارد.

وی گفت: تحریم های اقتصادی استکبار برای به زانو درآوردن کشور اعمال شده است اما با رهبری و مقاومت ملت شجاع ایران این امر ناکام مانده است.

امیری با بیان اینکه حقوق بشر با بیداری اسلامی شکل گرفته است، افزود: اسلام منکر همه حکومت های ظالمانه است، اما استکبار تاریخ جنایات بی شماری را علیه مردم دنیا مرتکب شده و هژمونی آن در حال فروپاشی است.

این کارشناس ادامه داد: امروز بحث افول آمریکا یکی از مهم ترین بحث های کارشناسان در جهان است چرا که ملت ها به اقدامات جنایتکاران آمریکایی و قدرت نمایی غیراخلاقی آنها پی بردند و از این کشور متنفر شدند. “

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف همه اقشار جامعه در جهاد تبیین نشان دادن چهره واقعی استکبار است و باید مردم جهان را با ظلم و ظلم و جنایت آن آشنا کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید