آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان / ادعای حقوق بشر استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف استعماری است


ساعت: 12:24
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880166

مولوی یونس چاهانی گفت: آمریکا می خواهد با مطرح کردن واژه حقوق بشر به اهداف خود مانند استعمار، گسترش فرهنگ غرب در کشورهای اسلامی و … دست یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگوی آرمان; وی با بیان اینکه حقوق بشر موضوعی است که دین، دین و فرهنگ آن را برجسته کرده است، گفت: اسلام و تاریخ ایران همواره برای حقوق بشر احترام و اهمیت قائل بوده است.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشق کلاگج ادامه داد: در آموزه های دینی سیره پیامبر اسلام و اهل بیت و اهل بیت علیهم السلام حتی حقوق حیوانات را رعایت می کرد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) که می فرماید: «انسان چنان است که دیگران از دست و زبان او در امان هستند»، گفت: اگر آیات مختلف قرآن کریم را مطالعه کنیم، خواهیم دید. ببینید که بر حقوق مرد تأکید شده است.

مولوی چاهانی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام، آمریکا و اسرائیل، هر جا که بتوانند اقلیت ها و مردم مظلوم را مورد آزار و اذیت قرار می دهند، گفت: آمریکا می خواهد با بالا بردن حرف حقوق بشر به اهداف خود مانند استعمار برسد. گسترش فرهنگ غرب در کشورهای اسلامی و…

امام جمعه منطقه سنن رامشک کلاگنج با تاکید بر اینکه آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است، تصریح کرد: شاهد بوده ایم که چگونه سیاه پوستان، سرخ ها و اقلیت ها در این کشور زندگی می کنند در حالی که آمریکا مرکز جهان محسوب می شود. او می داند چگونه از حقوق بشر دفاع کند.

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران شاهد اقدامات و سیاست های خصمانه آمریکایی ها از جمله کشتار شخصیت ها و دانشمندان مختلف هستیم.

مولوی چاهانی تاکید کرد: آمریکا نمی تواند با مطالبه حقوق بشر به ما فشار بیاورد و به سیاست های خصمانه خود دست یابد.

امام جمعه منطقه اهل سنت رامشک کلاگنج خاطرنشان کرد: من به نوبه خود تمام جنایات آمریکا را به بهانه حقوق بشر محکوم می کنم و توصیه من به دلسوزان ایران در داخل و خارج از کشور این است که در مقابل این جنایت صحبت کنند. دشمنان نظام.» و کشور نباشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید