آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است/ غربی ها با تضعیف مذاکرات برجام به دنبال باج گیری از ملت ایران هستند.


ساعت: 23:01
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1880028

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه آمده است;

آئین مذهبی نماز جمعه در شهرستان های کرمانشاه برگزار و موضوعات مرتبط با مسائل روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آئین مذهبی نماز جمعه در شهرستان های کرمانشاه برگزار و موضوعات مرتبط با مسائل روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است/ افزایش اجاره بها یکی از نگرانی های اصلی اجاره کنندگان است

به گزارش بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی در غرب آسیا برای مقابله با این کشور گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا با تلاش های خود در منطقه غرب، آسیا به دنبال ایجاد یک اتحاد نظامی مانند ناتو برای مقابله با ایران است.

وی افزود: طرح عربی برای ناتو چند سالی است که توسط کشورهای عربی به ویژه عربستان و امارات تبلیغ می شود و در چهار دهه اخیر طرح هایی با هدف مقابله با این کشور مطرح شده است که همه این طرح ها در عمل شکست خورد. .

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به طرح تابستان داغ گفت: عربستان، رژیم صهیونیستی و آمریکا در سال 2017 طرحی به نام تابستان داغ علیه ایران طراحی کردند که توسط آمریکا تهیه و توسط رژیم صهیونیستی انجام شد. و عربستان سعودی.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: در این طرح با فشار اقتصادی و با تحریم های ظالمانه و ایجاد ناامیدی در بین مردم به دنبال ایجاد نارضایتی و نابسامانی در کشور بودند اما تابستان 1396 گذشت و نتوانستند به اهداف خود برسند.

نسب خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی بسیاری از طرح ها مانند نشست ورشو با شکست مواجه شده است و با عنایت خداوند و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت و جایگاه مردم عرب طرح ناتو نیز شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به هفته اطلاع رسانی حقوق بشر آمریکا گفت: از 15 تا 12 تیرماه به عنوان هفته اطلاع رسانی حقوق بشر آمریکا نامگذاری شده است و لازم است حقوق بشر مورد ادعای آمریکا که بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است تبیین شود.

خطیب جمعه سرپل ذهاب افزود: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است. تاریخ ننگین این کشور، چه در آغاز، چه در زمان ایجاد و چه برای بقای آن، به خون ده‌ها میلیون انسان بی‌گناه آغشته است.»

وی افزود: بیش از 37 میلیون هندی کشته و سرزمین آنها اشغال شد تا آمریکا ایجاد شود و بیش از یک میلیون و نیم مکزیکی برای توسعه آمریکا کشته و سرزمین آنها اشغال شد.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: 6 میلیون انسان بی گناه در جنگ جهانی برای بقای آمریکا کشته شدند، بیش از 2 میلیون ویتنامی برای استقرار آمریکا و بیش از 2 میلیون عراقی برای تامین آمریکا کشته شدند. منابع انرژی.

وی با اشاره به پرونده هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: شلیک موشک به هواپیمای مسافربری کشور توسط ناو آمریکایی و شهادت 290 انسان بی گناه در سال 67 تنها یکی از ده ها مورد بوده است. جنایات آمریکا علیه ملت ایران

امام جمعه شهر سرپل ذهاب در بخشی دیگر از سخنان خود به افزایش اجاره بهای واحدهای مسکونی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: افزایش اجاره بهای واحدهای مسکونی یکی از مهم ترین دغدغه های مستاجران است و امیدواریم بتوانیم اجاره بهای واحدهای مسکونی در این شهرستان را افزایش دهیم. صاحبان خانه ها نسبت به این نگرانی و وضعیت مستاجران حساس هستند و بیشتر به آنها کمک می کنند.

وی با ذکر حدیثی از امام صادق (علیه السلام) خاطرنشان کرد: بخل صاحبخانه در مسکن، در حالی که مؤمن برای سکونت به آن خانه نیاز دارد، او را از بهشت ​​دور می کند.


غربی ها با تضعیف مذاکرات برجام به دنبال سیاه نمایی از ملت ایران هستند/ سنت حسنه ازدواج آسان باید تشویق شود

به گزارش اسلام آباد خبر، حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به سالروز ازدواج ملکوتی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: تلاقی دو دریای بزرگ است که برکات مضاعف فراوانی دارند. ما شاهد و ناظر دیدار این دو دریا در جهان هستیم. از مناسبت های بزرگ ماه ذی الحجه، عید اکبر «غدیر» است.

وی افزود: تمامی ادارات، سازمان ها، ریش سفیدان، ریش سفیدان و خانواده ها بر اساس اعمال و سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت(ع) و دستورات قرآن در راستای ازدواج آسان گام بردارند. و برای شکل دادن به زندگی جوانان از سختگیری های غیر ضروری بپرهیزید.

امام جمعه اسلام آباد غرب با اشاره به مذاکرات فرسایشی برجام تصریح کرد: این مذاکرات در طول سالیان گذشته بسیاری از دولتمردان ما را چه در این دولت و چه در دولت قبل و همچنین غربی ها و دشمنان ما از جمله آمریکا را ناتوان کرده است. دولت ها به دنبال استخراج پول از دولت هستند، آنها ما هستیم و مذاکره کنندگان ما به هیچ وجه منافع کشور را نادیده نمی گیرند و باید حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند، هر چند دشمنان به اعتراف خود عقده هایی در این زمینه دارند. انقلاب اسلامی در دل آنهاست.

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: سازمان انرژی اتمی ده ها بار تایید کرده است که انرژی هسته ای کشورمان صلح آمیز است، اما متاسفانه دشمنان توجهی نکردند و انرژی هسته ای بهانه ای بیش نیست، بنابراین باید راه انقلابی خود را در پیش بگیریم و مخالفت کنیم باید خود را در برابر نظام سلطه تقویت کنیم زیرا با فرسایش جنگ روسیه و اوکراین امروز کشورهای غربی به انرژی کشور ما نیاز دارند و نتوانستند به مواضع خود دست یابند، اما مقاومت و هوشمندی به ارمغان خواهد آورد. ما به اهداف خودمان برسیم

حجت الاسلام زمانی موسوی در بخشی دیگر از سخنان خود به برخی از مدیران شهری گفت: دلیل برخی نارضایتی های مردم در شهرستان بی توجهی به مطالبات مردم از سوی برخی مدیران است چرا که همین نارضایتی ها با کمی پیگیری حل می شود، بنابراین قبل از اینکه کار مردم معطوف به تجمع و اعتراض باشد، باید مشکلات مردم را ردیابی کرد و این هوشمندی و زیرکی باعث می شود که مسئول این اداره مطابق با مراجعین خود برخورد کند. به قانون و امکانات قانونی.

وی افزود: تصویب قانون استخدام کارکنان کشوری یکی از قوانین مبارکی بود که نمایندگان مردم ایجاد کردند، زیرا افرادی در سمت های مختلف، اما با روابط استخدامی متعدد (شرکتی، مدت معین، رسمی) مشغول به کار هستند. کار. یک نوع خدمت ولی حقوق و مزایای آنها یکی است، فرق می کند که نوعی ظلم است و نوعی عقد، نوعی بردگی و بندگی مدرن است که در حکومت اسلامی ما اتفاق می افتد و عقد 87 روزه یکی است. از آن قراردادهای شرم آور و ظالمانه ای که برخی ادارات و یا توسط برخی کارخانجات به کارگران مظلوم و نیازمندی که هیچ گونه تعهدی در قبال پاسخگویی و بیمه ای در قبال کارگران ندارند استفاده می شود که مسئولان عالی نظام باید در جهت کاهش نیازهای اجتماعی گام بردارند. فاصله بگیرید و این قانون را در اسرع وقت اجرا کنید.

حجت الاسلام زمانی موسوی با تقدیر از نیروی انتظامی کشور در برخورد با اراذل و اوباش گفت: باید با اقتدار با اراذل و اوباش برخورد کنید و پشتوانه مردمی و قوه قضائیه تکیه گاه شماست و دیگر شاهد آسیب ها نباشید. و اتفاقات ناگوار برای افسران پلیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید