آمریکا؛ جنایتکار حقوق بشر/ تنها کشور تولید کننده سلاح هسته ای در جهان از حقوق بشر دم می زند!


ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878887

گزارش از هفته بررسی و افشای حقوق بشر آمریکا؛

آمریکا با اقدامات مختلف خود در طول تاریخ با ارتکاب جنایات فراوان علیه بشریت مدعی مدافع حقوق بشر است و هر یک از جنایات آنها پرونده محکم و سیاهی برای آن کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; همه انسان ها حق زندگی، آزادی و امنیت شخصی دارند و باید بتوانند آزادانه در قلمرو خود و به دور از هر گونه خشونت زندگی کنند، اما نیروهایی در تاریخ بوده اند که همواره حقوق ملل دیگر را زیر پا گذاشته اند. ملت‌ها، در حالی که همان نیروها همیشه آهی از حقوق بشر می‌کشیدند. آمریکا مانند شیطان بزرگ یکی از نیروهای تاریخ معاصر بوده است که در هر کشوری که بتواند حقوق مسلم آنها را مورد هجوم، ظلم و ستم قرار می دهد و از بین می برد، در حالی که آمریکا همیشه از حقوق بشر صحبت کرده و دیگران را مقصر می داند. حقوق بشر را نقض می کند.


4b7911f1 67be 4575 97e3 b402862a570d خبر خاکستری


* ‌ دولت آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در سخنرانی‌های متعددی به جنایات بی‌شمار آمریکا در سراسر جهان و همچنین در کشور ما اشاره کرده و یادآوری کردند که این کشور ناقض حقوق بشر و جنایتکار است. به طور مستقیم یا غیرمستقیم درگیر است.

وی در 10 دسامبر 2013 در دیدار با مردم کوم در سالگرد قیام 19 دی 1356 گفت: موضوع حقوق بشر، مسئله اسلام و پایبندی به موازین دینی مشاغلی است که آنها (آمریکایی ها) دارند. ) تا به امروز در معرض دید هستند. من از همه می خواهم که در مورد حقوق بشر صحبت کنند. آمریکایی ها حق ندارند در مورد حقوق بشر صحبت کنند زیرا دولت ایالات متحده بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین در دیدار با مردم آذربایجان شرقی در آستانه سالگرد قیام مردم تبریز در 28 بهمن 1392 گفتند: تعجب می کنم که آمریکایی ها از ذکر حقوق بشر خجالت نمی کشند. . هر کس دیگری در جهان که ادعا می کند یک فعال حقوق بشر است، دیگر نباید این ادعا را با کل رسوایی موجود در کارنامه حقوق بشری خود مطرح کند.»

وی در دیدارهای دیگر به بیان جنایات مختلف آمریکا علیه ملت ایران به ویژه حوادث هفته دوم تیرماه پرداخت و آن روزها را به عنوان «هفته حقوق بشر آمریکایی» و سپس از 15 تا 12 تیرماه در کشورمان عنوان کرد. هفته بررسی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامیده می شود و در این هفته برنامه های مختلفی برای تبیین جنایات آمریکا در سراسر جهان و منطقه به ویژه ایران برگزار می شود.


246e0827 4781 4a37 bb75 3c1ad01fd2c9 خبر خاکستری


* در 250 سال زندگی آمریکایی، کمتر سالی بود که جنگ و خونریزی نداشته باشد

حجت الاسلام محمد نظری کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: از 15 تا 12 تیرماه به مناسبت جنایاتی که شیطان بزرگ یعنی آمریکا در کشورمان در حق ملت عزیز ایران مرتکب شد، «هفته آمریکایی کتابخوانی و افشای حقوق بشر» نامگذاری شده است. ” “

وی اولین دلیل این هفته را ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در 6 تیر 1360 توسط منافقین کردل در پناه شیطان بزرگ دانست که البته باعث شهادت حضرت آقا شد. فاجعه بزرگ 7 تیر سالروز بمباران مقر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از همرزمان وفادار انقلاب و امام و 12 تیر سالگرد حمله به مسافر ایرانی در سال 1367 بود. هواپیمای ناو آمریکایی وینسنس با 290 مسافر و همچنین 8 تیر سالروز بمباران شیمیایی سرداش در دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام نظری با بیان اینکه چند جنایت بزرگ در طول هفته از جمله ترور و جنایت علیه ملت و کشور انجام شد، گفت: تروریست ها تحت حمایت مستقیم شیطان و همچنین پس از حمله هواپیمای مسافربری ایران بوده و هستند. افتخار و شجاعت از ناو آمریکایی

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه جنایات شیطان بزرگ یعنی آمریکا علیه ملت ایران چند مورد نیست، افزود: از شطرنج تا کشتار مردم در جریان مبارزات انقلابی و حمایت از صدام جنایتکار ملت ایران یکی دیگر از جنایت های آمریکا علیه ملت ایران است.

وی گفت: اینها تنها گوشه ای از جنایات شیطان بزرگ است و این در حق ملت ایران است در حالی که در 250 سال تاریخ آمریکا کمتر سالی بوده که جنگ و خونریزی نداشته باشد.


* ایالات متحده تنها کشوری است که از سلاح هسته ای استفاده کرده است

حجت الاسلام نظری گفت: ماهیت و هویت آمریکا فقط جنایت علیه ملت های دیگر و حتی جنایت علیه ملت خودشان نیست. ده ها نفر در آنجا به نفع سرمایه داران کشته و نابود شدند.

وی با بیان اینکه چهره واقعی آمریکا نه تنها برای متفکران، بلکه برای توده های مردمی که به ظاهر بی غرض و بی آزار و ناآگاه به نظر می رسند، آشکار است، گفت: تطهیر و زیبا می کنند و برای گمراه شدگان نیز شگفت آور و رقت انگیز است. ادعای حقوق بشر آمریکا

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اولین و مهمترین حق بشر حق حیات است، گفت: این در حالی است که تنها در کشور ما به طور مستقیم یا غیرمستقیم و مستقیم یا غیرمستقیم ده ها هزار انسان با حمایت های مردمی به شهادت رسیده اند. شیطان بزرگ، ایالات متحده.”

وی گفت: آمریکا کشور ما را به بهانه مظنون شدن جمهوری اسلامی در حرکت به سمت ساخت سلاح هسته ای تحریم کرده است. آنها از سلاح های هسته ای استفاده کرده اند، اما دیگران را به دلیل امکان توسعه سلاح های هسته ای تحت شدیدترین تحریم ها قرار می دهند.

حجت الاسلام نظری افزود: این در حالی است که آمریکا حتی غذا، دارو و واکسن را تحریم می کند و ده ها هزار بیمار بر اثر تحریم دارو جان خود را از دست می دهند.


340f8158 4339 4c62 a0c3 d503032996f9 خبر خاکستری


* ادعای حقوق بشر آمریکا مضحک و عجیب است

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: چهره شیطان بزرگ برای اندیشمندان و مردم آشکار است، اما ادعای انسان ها و رژیم سفاک و جنایتکار در حمایت از حقوق بشر مضحک و عجیب است و حتی عجیب تر از آن که برخی آن را باور و زینت می دهند. . . برخی نیز به میثاق آمریکایی تکیه و اعتماد دارند.

او گفت که نه تنها جان انسان ها، بلکه آزادی های انسان نیز در حقوق بشر آمریکایی رعایت نمی شود. کلینتون) اذعان داشت که داعش توسط آمریکایی ها برای تجزیه منطقه و همچنین علیه انقلاب اسلامی ایجاد شد و ده ها هزار نفر را کشت، سوریه و عراق را ویران کرد و جنایات مختلف را در افغانستان مرتکب شد.

حجت‌الاسلام نظری با تاکید بر مطالعه و آگاهی از واقعیت‌های آمریکا در میان نوجوانان و نسل‌های جوان، گفت: آمریکا میکروب فساد و بزرگترین ناقض حقوق بشر و دشمن شماره یک ملت ایران است و باید به خود ببالیم که هرگز نداشته‌ایم. به آمریکا تحویل داده شد.»

وی افزود: خوشبختانه صلابت، اقتدار و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران به برکت نظام و انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا آنقدر بالاست که به هیچ دشمنی به ویژه آمریکا اجازه نمی دهد. حمله کن.”


* هر کدام از جنایات آمریکا در ایران و سایر کشورها پرونده محکم و سیاهی است

حجت الاسلام نظری گفت: به مردم به ویژه نوجوانان و نسل های جوان توصیه می شود به هر یک از موارد مختلف از جمله داعش، کودتای 28 مرداد، سرنگونی هواپیمای مسافربری، ترور نافرجام مقام معظم رهبری، بمب گذاری 28 جولای، بمب گذاری 28 سپتامبر و حمایت از صدام جنایتکار، حقوق و انسانیت، زندگی و آزادی انسان ها در منطقه.

وی با بیان اینکه آمریکا رژیمی وحشی و دیکتاتوری است که دیگران را به نقض حقوق بشر و آزادی های اجتماعی متهم می کند، گفت: از جوانان و نوجوانان انتظار می رود آگاهی خود را بالا ببرند و فریب بوق تبلیغاتی و امپراتوری رسانه ای را نخورند. بسیاری از کودتاها دارای رژیم‌های دموکراتیک در آسیا، آمریکای مرکزی و جنوبی هستند و حمایت دیکتاتورها بخشی از کار شجاعانه شیطان بزرگ علیه زندگی، آزادی و آزادی بشر است.


0870a501 4853 4dbe be4a b41b8f19fc75 خبر خاکستری


* مردم با حضور در صحنه های مختلف عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش می گذارند

حجت الاسلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به فرمایشات ائمه انقلاب در خصوص جنایات آمریکا گفت: حقوق بشر انبار آمریکاست.

حجت الاسلام ناصر گفت: وقایع نیمه اول تیرماه که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کردند، باعث شد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامیده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به سوء قصد علیه رهبر معظم انقلاب در هفتم تیرماه و بمباران مقر حزب جمهوری اسلامی در 7 تیر 60 گفت: شهادت را می بینیم. آیت الله صدوقی نماینده امام راحل و امام جمعه یزد در 13 تیرماه و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرانی از یک کشتی آمریکایی در 21 تیرماه که منجر به شهادت همه مسافران و خدمه شد. رویدادهایی مستقیماً در دست ایالات متحده و غیرمستقیم در آنها وجود دارد.

وی نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی برای خواندن و افشاگری را شگرد رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: تبیین این موضوع در آن روزها بسیار مهم است.

حجت الاسلام ناصر گفت: مردم ایران و استان زنجان همیشه نشان داده اند که از نظام، انقلاب، مکتب تشیع و مسیر مورد انتظار خسته نشده اند.

وی افزود: مردم نشان داده اند که علیرغم همه مشکلاتی که از اول انقلاب با هجمه های دشمن وجود داشته، همواره در صحنه های مختلف حضور دارند و با حضور در صحنه های مختلف، اقتدار و عزت ایران اسلامی نتیجه خون هزاران شهید…» نمایش.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برنامه های این هفته در اولویت برنامه های جهاد تبیان خواهد بود، گفت: امسال علاوه بر فضای شهری و تولید محتوا در فضای مجازی، برنامه محوری تیرماه امسال است. 29 با نگاه تخصصی تر.”

حجت الاسلام ناصر گفت: برنامه اصلی امسال ساعت 10 روز 8 تیرماه برگزار می شود و مهمان ویژه این مراسم حجت الاسلام دکتر زمانی (معاون سابق امور بین الملل و رئیس فعلی کابینه سیاسی حوزه های علمیه) است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید