آمریکا حقوق بشر را فدای منافع رژیم جنایتکار اسرائیل می کند

سخنگوی وزارت امور خارجه:

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیه، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی را به فدا کردن صلح و امنیت بین‌المللی برای منافع رژیم صهیونیستی متهم کرد.


به گزارش خبرگزاری موج، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبلیه را محکوم کرد و گفت: آمریکا و برخی دیگر از کشورها سازمان ملل و شورای امنیت را به گروگان گرفته و صلح و امنیت بین‌المللی را قربانی کرده‌اند. 

کنعانی در ادامه خاطرنشان کرد: تخریب اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه پس از حملات رژیم صهیونیستی، عمق جنایت و کشتار را نشان می دهد.

وی سپس افزود: با وجود این، اکثریت قریب به اتفاق کشورها، دولت‌ها و ملت‌های جهان خواستار آتش‌بس و پایان دادن به حملات ویرانگر و جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه هستند، به جز دولت آمریکا و … معدود دولت‌های اروپایی هستند که از شعارهای دروغین برای دفاع از حقوق بشر و مداخله در امور داخلی سایر کشورها استفاده می‌کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان خاطرنشان کرد: واضح است که این کشورها سازمان ملل و شورای امنیت را به گروگان گرفته اند و بنابراین به اندازه مقامات رژیم صهیونیستی در ارتکاب همه این جنایات جنگی در غزه مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.


آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید