اقتدار ایران با دستگیری نازنین زاگری نشان داده شد/ تلاش بی‌ثمر انگلیس برای رسیدن به اهداف مبهم استعماری خود در ایران


ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816205

سید جعفر کنادباشی گفت: دستگیری نازنین زاگری نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران توانسته دانش لازم را برای جلوگیری از بسیاری از عوامل تاثیرگذار به دست آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جعفر کنادباشی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به تسلیم نازنین زاگری یکی از جاسوسان انگلیس در ایران به مقامات انگلیسی گفت: انگلیسی ها پیوسته به دنبال تأثیرگذاری بر روند اقدامات انقلابی در ایران هستند. آنها همواره در تلاش برای تضعیف انقلاب اسلامی ایران در راستای تحقق اهداف خود هستند.

این کارشناس بین الملل ادامه داد: تاریخ روابط ایران و انگلیس نشان می دهد که بیش از دویست سال پیش انگلیسی ها پیوسته در تلاش برای رسیدن به اهداف استعماری خود در ایران به طرق مختلف بودند که یکی از آنها استفاده از جاسوسان بود. “E.

وی افزود: جاسوسانی که تنها تلاششان عدم دریافت اطلاعات و ارسال آن به انگلیس است. در واقع سعی می کنند در عرصه عملی هم نفوذ کنند تا با نفوذ در سیستم های مختلف ما را فریب دهند و روند را کند کنند.

قندباشی گفت: وقتی صحبت از جاسوسان خارجی می شود; این فقط تلاش آنها برای به دست آوردن اطلاعات و ارسال آن به خارج نیست. بلکه عملیات جنایتکارانه ای را انجام می دهند که در فرهنگ سیاسی و حقوقی همه کشورها محکوم شده است و دستگیری نازنین زاگری یکی از این موارد است.

این کارشناس روابط بین الملل گفت: سیستم ارتباطات جاسوسی لندن با گذشته بسیار متفاوت است و از طریق دستگاه های جدید ارتباط برقرار می کنند. بنابراین نظارت بر اقدامات این گونه جاسوسان بسیار متفاوت و پیچیده است که نیاز به دانش در زمینه ارتباطات و نظارت مستمر دارد.

وی گفت: دستگیری نازنین زاگری در سال های اخیر نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران توانسته دانش لازم را برای جلوگیری از نفوذ بسیاری از عناصر نفوذی به دست آورد و این اقدام به دشمنان ایران نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از توان اطلاعاتی برخوردار است. به جایی رسیده است که می تواند جلوی جاسوسان را بگیرد و این یک نوع بازدارندگی ایجاد می کند.

قندباشی با تاکید بر اینکه نازنین زاگری گردویی را سوزانده بود که دیگر قابل استفاده مجدد برای انگلیسی ها نبود، گفت: حفظ اقتدار و عظمت ایران بسیار مهم است و انگلیسی ها مانند گذشته در تلاش برای رسیدن به اهداف استعماری خود هستند. “.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید