انگلیس برای جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی به دنبال جاسوسی است/ دستگیری نازنین زاگری نشان دهنده ثبات امنیت ایران است


زمان: 09:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816181

آصفری گفت: اشرافیت و اقدامات نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشورمان در پرونده نازنین زاگری جاسوس انگلیسی نشان داده است که امنیت جمهوری اسلامی ایران پایدار است و یقینا به کوچکترین تحرکات سازمان های اطلاعاتی خارجی پاسخ خواهد داد. . به موقع.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری، سخنگوی مردم کمیجان و هنداب اراک در گفتگو با دیار آفتاب درباره جاسوسی انگلیس از طریق نازنین زاگری در ایران گفت: انگلیس همیشه نسبت به ایران طمع داشته و تلاش کرده است که ایران را مستعمره خود کند و مردم ایران نیز این کار را تلخ کردند. خاطرات اقدام انگلیس. «منظور آنها کشور ماست.

وی افزود: سابقه صدها ساله در کشور ما جنایات زیادی توسط انگلیسی ها علیه مردم و کشور انجام شده است که نشان می دهد انگلیس همواره به دنبال اشغال ایران بوده است که هم در عملیات نظامی و هم زمان به این هدف می رسد. و بیانیه هایی علیه جمهوری اسلامی.

آصفری تاکید کرد: پس از انقلاب اسلامی، هژمونی شرق و غرب در ایران شکسته شد و انگلیس جایگاه خود را در ایران از دست داد، از این رو به تلاش برای نفوذ در ایران ادامه داد، اما مقاومت اجازه نداد انگلیسی ها به اهداف شوم خود برسند. .

یکی از اعضای کمیته امور داخلی کشور گفت: سازمان جاسوسی انگلیس چه از زمان جنگ تحمیلی که اطلاعات ما را در اختیار رژیم بعثی قرار می داد و هم اکنون که تلاش می کند جلوی نفوذ اسلامی را بگیرد همواره علیه جمهوری اسلامی ایران فعال بوده است. جمهوری از حمله با جاسوسی. گرفتن.

وی در خصوص دستگیری نازنین زاگری، جاسوس انگلیسی در ایران، گفت: اتفاق بسیار ارزشمندی که توسط سپاه انجام شد این بود که نازنین زاگری که از طرف یک خبرنگار در ایران فعالیت های جاسوسی گسترده ای انجام می داد، دستگیر شد. “

سخنگوی اراک، کمیجان و هنداب گفت: انگلیسی ها چندین سال نمی خواستند با زاگری همکاری کنند اما طبق اسناد موثقی که در اختیار اطلاعات ماست، مشخص شد زاگری جاسوس بوده و برای وی به شش سال زندان محکوم شده است. .

آصفری در خصوص مبادله دیروز زاگری در ازای آزادسازی برخی از دارایی های بلوکه شده ایران در انگلیس، گفت: با توجه به درخواست انگلیس برای استرداد زاگری، جمهوری اسلامی پس از پایان دوران محکومیت وی، از آنها خواست تا پول بلوکه شده ما را افزایش دهند. 530 میلیون دلار آزاد کنید و اگر او جاسوس نبود، دولت انگلیس چگونه می توانست هزینه آن را بپردازد.

وی افزود: آیا انگلیس حاضر است برای شهروندان عادی خود که امروز در کشورهای اروپایی گرفتار شده اند چنین هزینه ای بپردازد، قطعا این کار را نخواهد کرد زیرا برای آنها مهم بود که یک جاسوس در ایران فعالیت می کند.

آصفری گفت: اقدامات نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما نشان داده است که امنیت جمهوری اسلامی ایران پایدار است و کوچکترین تحرک سازمان های اطلاعاتی بیگانه قطعا به موقع پاسخ داده می شود و دیر یا زود عوامل جاسوسی آنها دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید