زاگری یکی از افسران اطلاعاتی غربی است/ زاگری به دنبال ایجاد شبکه جاسوسی خرابکارانه است


زمان: 19:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816130

حسین درد محلی گفت: پرداخت بالای غرب برای آزادی نازنین زاگری نشان می دهد که وی یکی از جاسوسان برتر غربی برای راه اندازی شبکه جاسوسی برای انجام شکست های نرم در ایران بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین درد محلی، کارشناس سیاسی استان گلستان در گفت و گو با گلستان ما گفت: بحث نفوذ فرهنگی و ناتو اولین بار توسط فرمانده ناتو در دوران جنگ سرد مطرح شد. امروز جنگ تلفیقی با جمهوری اسلامی ایران با توانمندی های تمدن غرب آغاز شد.

وی افزود: پس از جنگ جهانی دوم، جنگ شوروی و بلوک غرب به عنوان جنگ سرد شکل گرفت. روشنفکران، اصحاب رسانه، بر ارکان قدرت تأثیر می گذارند و در دهه 1990 شاهد این بودیم که این سیاست از قبل دنبال می شد. توسط گورباچف؛ اتحاد جماهیر شوروی فروپاشید.

وی ادامه داد: این توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران نیز طراحی شده است. در این راه، غرب از طیفی از ظرفیت های فضای مجازی در رسانه، فرهنگ و نخبگان استفاده می کند که برخی از آنها مجموعه های دانشگاهی هستند که نخبگان ایرانی را به عنوان مهاجر دعوت می کنند و برخی نیز از خود ایرانی ها جاسوسی می پرورانند. برنامه ای برای استفاده از این افراد برای نفوذ در نخبگان که نازنین زاگری یکی از آنها بود.

وی گفت: دو تابعیتی بودن زاگری و همچنین مقام ارشد اطلاعاتی باعث شده تا غرب برای آزادی زاگری هزینه سنگینی بپردازد.

کارشناس سیاسی استان گلستان یادآور شد: وی به دنبال ایجاد شبکه جاسوسی برخی شبکه ها برای براندازی نرم جمهوری اسلامی بود و در پازل ناتوی فرهنگی غرب و در این جنگ ترکیبی نقشی بی بدیل داشت و برخی دیگر از چهره ها در حال همکاری هستند. با سرویس های اطلاعاتی غربی برای سرنگونی رژیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید