آزادی زاگری پس از افشای اطلاعاتی نشان دهنده اعتبار ایران است/ تلاش رسانه های غربی برای تحریف واقعیت جاسوسی انگلیس


ساعت: 09:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816532

حمید گلمی گفت: آزادی زاگری پس از تخلیه اطلاعات نشان دهنده اقتدار ایران است، اکنون رسانه های خارجی با تحریف واقعیت می خواهند اقتدار سیستم اطلاعاتی انگلیس و جاسوسی خود را حفظ کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید گلمی، کارشناس سیاسی دستگیری و آزادی نازنین زاگری به تیتریک گفت: “

وی ادامه داد: انگلیس 45 سال بود که به طور غیرقانونی پول کشور را بلوکه کرده بود و پس از سال ها استرداد به یک جاسوس مضاعف ملی توزیع شده بود.

گلمی افزود: تبلیغات رسانه ای دوباره دست به کار شده تا واقعیت این مبادله وارونه را با جنگ داستانی برگرداند. ایران هیچ پولی برای استرداد این جاسوس دریافت نکرده است.»

این کارشناس گفت: آزادی زاگری پس از تخلیه اطلاعات نشان از اقتدار ایران دارد، حالا رسانه های خارجی با تحریف واقعیت می خواهند اقتدار سیستم اطلاعاتی انگلیس و جاسوسی را حفظ کنند.

او گفت که زاگری چند روز قبل از مبادله در پایان دوره محکومیت پنج ساله خود از زندان آزاد شد و در منزل خود در تهران زندگی می کرد.

گلمی ادامه داد: متأسفانه کشور هزینه های زیادی به دولت لیبرال قبلی پرداخت و زمینه ورود جاسوسان انگلیسی مانند جیسون رضایی و نازنین زاگری را به کشور فراهم کرد و اقتدار دولت سیزدهم متوقف شد.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: ایران موفق شد رئیس شبکه جاسوسی انگلیس را تخلیه کند و ضربه سنگینی به شبکه جاسوسی انگلیس وارد کند تا دشمنان نظام بدانند که تخلیه اطلاعات بدترین مصیبت جاسوسی در اسلام است. جمهوری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید