بزرگترین شکست آمریکا در برابر ایران / از فضاسازی رسانه های غربی تا افشای شعار زنان دروغین، زندگی، آزادی


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908488

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه شاهد بزرگ ترین شکست آمریکا در مقابل ایران اسلامی هستیم، اظهار داشت: بزرگترین دشمن جریان غرب خود غرب است که با رفتارش ماهیت درونی آنها را آشکار می کند و آرتین عزیز مصداق دروغین شعار زنان است. ، زندگی ، آزادی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید محمد باقرآبادی نماینده سابق مردم در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خاورستان با بیان اینکه طبق فرموده الهی امام خمینی (ره) آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: : ما قبل و بعد از انقلاب را به قول امام راحل بررسی می کنیم. ما بیشتر به این می رسیم که آمریکا شیطان است، آسیبی که آمریکا به ما وارد کرده مربوط به بعد از انقلاب نیست، بلکه قبل از انقلاب بالاترین دشمنی را با ملت ایران داشته است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در واقع دشمن شماره یک ایران قدرتمند چه قبل و چه بعد از انقلاب است.


لبخند دیپلماتیک غربی ها در کودتای 28 مرداد

این کارشناس سیاسی ادامه داد: در کودتای 28 مرداد در حالی که مصدق از انگلیس به آمریکایی ها پناه می برد، آمریکا لبخند دیپلماتیک داد، وعده های دیپلماتیک داد و در نهایت خود آمریکا با کمک انگلیس کودتای 28 مرداد را سازماندهی کرد.

حجت الاسلام عبادی افزود: مردمی که شاه را به مردم بازگرداندند، بزرگترین جنایات را کردند، ملت عزیز ایران را ذلیل کردند. شطرنج عروسک آنها بود و بهترین ابزار این بود که ایران را به سختی متوقف کنند.


تحقیر ملت ایران توسط مستشاران آمریکایی

وی تحقیر ملت ایران را یکی از اقدامات مستشاران آمریکایی در ایران دانست و گفت: این مستشاران حقوق بالایی از ملت ایران گرفتند و در عین حال کشور ما را تحقیر کردند و یکی از مناطقی که آمریکا در آن حضور داشت نشانه داشت. منع ورود سگ و ایرانی را ترک کرده بودند و ایرانیان را نزدیک سگ می دانستند و تمام تلاششان این بود که فرهنگ ایرانی و اسلامی را از ملت ما بگیرند تا آن را استعمار کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جنایات آمریکا در قبل از انقلاب کم نبود، آنها بالاترین دفاع را از دیکتاتورترین کشورهای جهان انجام دادند و فقط بحث دموکراسی و آزادی را مطرح کردند.


ایجاد داعش با بیشترین جنایات علیه مسلمانان

حجت الاسلام عبادی افزود: به اعتراف خانم کلینتون و آقای ترامپ، این مستکبران جهان داعش را به وجود آوردند که دشمن شماره یک آزادی است که بیشترین جنایت را علیه زنان و جان مردم انجام داده است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکایی ها با استکبار و فریب از شعار زن، زندگی و آزادی استفاده می کنند، گفت: هدف آنها زن، زندگی و آزادی نیست، بلکه می خواهند شاهد تحقیر و نابودی زنان در کشور باشند تا شاهد تخریب باشند. و آزادی ملت، هدف آنها چیزی جز نابودی زن، عزت، آزادی و زندگی نیست.

نماینده سابق مردم شورای اسلامی ادامه داد: استکبار با ایجاد گروهک های داعش و تکفیری در سوریه و عراق سعی در حمله به مسلمانان داشتند، آزادی و امنیت را از مردم این منطقه گرفتند و بزرگترین ظلم را کردند. از زنان و کودکان . .


محاسبات دقیق آمریکا برای تضعیف ایران قدرتمند

حجت الاسلام عبادی در پاسخ به این سوال که چرا همه عملیات ها علیه مسلمانان انجام می شود نه علیه حاکمان، گفت: این گونه اهداف دقیقا بر اساس محاسبات غربی ها و آمریکایی ها برای تضعیف مسلمانان و توقف ایران قدرتمند است.

وی با تاکید بر اینکه ما متعصب نیستیم که با آمریکا کنار بیاییم، گفت: بارها وقت گذاشتیم و نتیجه این خوش بینی را دیدیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ما در برجام پیشرفت کرده ایم و رئیس جمهور سابق به آمریکایی ها اعتماد نکرد و امضای کری و لبخند اوباما را تایید نکرد، افزود: رهبر انقلاب گفتند: من به برجام و برجام خوشبین هستم. آینده و اعتماد به غرب.» من نیستم، این اولین قدم است؛ اگر غربی ها تسلیم شوند و جواب مثبت بدهند، ممکن است قدم های بعدی برداشته شود»؛ کلمه بهتر از این کجا پیدا می شود؟


ما در شعار “مرگ بر آمریکا” تعصب بی دلیل نداریم.

حجت‌الاسلام عبادی تصریح کرد: ما این تعصب بیهوده را نداریم که بدون محاسبه و نگاه خاص بگوییم مرگ بر آمریکا. نه مذاکره و رابطه با آمریکا مفید است و نه فدای منافع مردم. ما صادقانه در برجام جلو رفتیم و عالی ترین مقام کشور، رهبر انقلاب فرمودند: «این اولین قدم است». ما آماده بودیم با حسن نیت با غرب مذاکره کنیم.

وی گفت: اگر آمریکا شیطنت نکند، منافع مردم را در نظر بگیرد، ایران قدرتمند را تحمل کند و به عهد خود عمل کند، می توان گام های بعدی را برداشت و به غرب نزدیک شد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه کمترین رهبری در دنیا وجود دارد که می تواند اینقدر تند و دقیق صحبت کند، گفت: من به آمریکایی ها بدبین هستم چرا که وقتی از روی پل عبور می کنند پل را خراب می کنند. اعتماد غرب..

حجت الاسلام عبادی افزود: رئیس جمهور سابق که به مدت 12 سال رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی بود، تحصیلکرده غرب، شناخت غرب و به عنوان نماد اعتماد به غرب بود. گفت: من خوشبین هستم اما رهبر معظم انقلاب فرمودند: من به آمریکایی ها بدبین هستم.

وی تصریح کرد: بگذارید تاریخ نوشته شود و مردم حال و آینده بدانند که ما آنقدر رهبری هوشمندانه و باهوش داریم که بعد تشخیص قطعی از غرب دادند. اگر برعکس گفته می‌شد و آمریکایی‌ها به توافق خود وفادار بودند، حالا چقدر انتقاد می‌شد؟» رهبر کرد، اما خدا را شکر رهبر عاقل و دانا داریم.


بزرگترین دشمن جریان غرب خود غرب است

این کارشناس سیاسی با اعلام اینکه آمریکا شیطان بزرگ است و حتی دوستان خود را فریب می دهد، گفت: جریان انقلابی دشمن شماره یک جریان غرب در کشور ما نیست، بلکه بزرگترین دشمن جریان غرب در کشور ما جریان غرب است. و نمونه اش خود اوست.این برجام است.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: غرب به خاطر روحیه استکباری استکبار است و هر کاری که انجام می دهد غیرقابل پاسخگویی و استکبار است بنابراین غرب و آمریکا بزرگترین ضربه را به منافع خود وارد می کنند.


ما نمی خواهیم در تاریخ بمانیم

وی با بیان اینکه هیچکس مثل آمریکا نمی تواند سخنان رهبر انقلاب را ثابت کند، گفت: بدانید که خادمان نظام، دوستداران انقلاب و نظام نمی خواهند برای همیشه در تاریخ بمانند.

امام جماعت موقت بیرجند ادامه داد: نهضت انقلاب آماده نادیده گرفتن تاریخ و مذاکره با آمریکاست و برجام نمونه مهمی از آن بود که نشان داد آمریکا تمایلی به فاصله گرفتن از گذشته زشت خود ندارد. “


آمریکایی ها مخالف قدرت ایران هستند

حجت الاسلام عبادی افزود: آمریکایی ها با همان نیت شوم خود مخالف تقویت ایران قدرتمند هستند و اسلام را نمی خواهند زیرا اسلام می تواند ملت ایران را قوی کند زیرا ما نمی خواهیم در تاریخ بمانیم.

وی یادآور شد: روسیه و کمونیسم در حق مردم ظلم کردند، اما اکنون رفتار این کشور با ما تغییر کرده است، هیچ ملتی ساخته نشده است که در گذشته بماند، اما وقتی کشوری همان رفتار گذشته را انجام می دهد، باید این ظلم ها و جنایات انجام شود. یادت باشه قبل از سرما کلاه نمیره

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه عده ای می گویند روسیه قساوت کرده است اما روسیه یک صدم جنایات آمریکا را انجام داده است، تاکید کرد: ما نه برای غرب و نه برای شرق نمی خواهیم در تاریخ بمانیم.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: ما هر لحظه به مصلحت ملت نگاه می کنیم و حتی به کسانی که در گذشته دشمن بودند نگاه می کنیم تا ببینیم موضع فعلی آنها نسبت به ما چیست. اگر بخواهد به دشمنی قبلی خود ادامه دهد، ما هم بیدار هستیم.

وی افزود: فضاسازی توسط رسانه های غربی مسلط می خواهد بگوید ایران به دلیل تعصبات بی جا با غرب مخالف است و گاهی غرب و شرق را یکی می دانند و می خواهند به این جریان انقلاب و مقاومت نگاه کنند. کاملا غیر منطقی و بر اساس منافع مردم. در حالی که منطقی پیش می رویم همانطور که رهبر انقلاب می فرمایند: «اگر حسن نیت طرف مقابل در برجام ثابت شود، اقدامات بعدی را انجام خواهیم داد». چه چیزی در دنیا منطقی تر از این است؟


نشانه های فروپاشی نظام سلطه آشکار می شود

این کارشناس سیاسی گفت: جوانان عزیز مراقب ترفندهای این شیطان بزرگ آمریکا باشید، همانطور که نشانه ها نشان می دهد و کارشناسان جهان پیش بینی می کنند هر لحظه شاهد زوال بیشتر آمریکا و غرب خواهیم بود. روزی می رسد که این شیطان بزرگ دیگر وجود نخواهد داشت، آنها ملت آمریکا هستند، اما نظام سلطه نابود می شود.


آرتین عزیز، این یک نمونه شعار دروغین، شعار زن، زندگی، آزادی است

حجت الاسلام عبادی گفت: ملت عزیز ایران فریب زن، زندگی و آزادی را نمی خورند و عزیز آرتین نمونه کامل شعار دروغ زن، زندگی و آزادی است. بلایی که ملت ما برای آرتین عزیز می بیند. واقعیت شعار زنان دروغین، زندگی، آزادی غرب است. مادر و برادرش و پدرش را گرفتند. او هیچ زنی به نام مادر ندارد که او را نوازش کند و دیگر جانی برایش باقی نمانده است.

وی افزود: هر آزادی که با سلاح به مردم بی دفاع حمله کند داعشی است که غربی ها آن را پرورش می دهند. این ماهیت شعار زنان، زندگی، آزادی، همان جنایاتی است که در حمله شاهچراغ انجام دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید