رسانه های انقلابی باید موضعی تهاجمی علیه غرب اتخاذ کنند/ رسانه ها نباید فریب عظمت دروغین آمریکا را بخورند.


ساعت: 11:36
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920595

جوخار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: رسانه های انقلاب و جبهه مقاومت باید در موضع تهاجمی باشند چرا که ما کاملا حق داریم و شعاری که انقلاب اسلامی برای مردم دارد. جهان در بحث حقوق بشر و حقوق زنان کاملاً بر اساس موضوعات مطرح شده از سوی غرب اسلو بهتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به تحریم رسانه های مرتبط با جبهه مقاومت و چند رسانه داخلی اظهار داشت: هر جا که بحث جبهه مقاومت مطرح می شود، دشمنان سعی می کنند جلوی آن را بگیرند و جلوی واقعیات را بگیرند. بیان شده است و این امر در ممانعت از انتشار حقایق در مورد حقوق مردم مظلوم فلسطین بیشتر نمایان است.

و ادامه داد: غرب اجازه نمی دهد جریان آزاد اطلاعاتی که حق بشریت و مردم مظلوم در سراسر جهان است شکل بگیرد اما در جایی که منافع آنها تضمین شده باشد از آنها حمایت می کنند و اگر خلاف اهداف آنها باشد. آنها شروع به تحریم و تسلط بر این رسانه ها می کنند.

این نماینده شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه های بیگانه حقایق را از رسانه های انقلابی منعکس نمی کنند، گفت: این رسانه ها در تلاش هستند تا تریبون ها و فضاهایی را که در اختیار رسانه های انقلابی بود حذف کنند تا رسانه های انقلابی نتوانند. نمی تواند حقیقت را به دنیا بگوید.

وی با تاکید بر اینکه امروز صدای آزادی و حقوق بشر از غرب به گوش بشریت رسیده است، گفت: غربی ها مدعی هستند که در دنیا حرف اول را در زمینه آزادی، آزادی بیان و حقوق بشر می زنند و این چنین است که رفتار متفاوتی دارند. در عمل

وی افزود: امروز در دنیا صدای مظلومان شنیده نمی شود، اما صدای ظلم، استکبار، تروریست ها و دولت هایی که حقوق ملت های دیگر را زیر پا می گذارند به گوش می رسد.

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه غرب برای رسیدن به اهداف خود یک شرکت رسانه ای ایجاد کرده است، گفت: آنچه در حوزه رسانه دیده می شود این است که غرب از طریق رسانه ها شرکت ها و سیاست های رسانه ای را ایجاد کرده است. آنها خود را به جهان تطبیق می دهند و اذهان عمومی را فریب می دهند.

وی افزود: امروز شبکه‌های فارسی زبان علیه ایران، فضای مجازی و ماهواره‌ها توسط دشمنان انقلاب راه‌اندازی شده و با سرمایه‌گذاری کلان در این زمینه سعی در انتشار مطالب نادرست و ناعادلانه علیه انقلاب و نظام اسلامی دارند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در شورای اسلامی گفت: امروز غرب سعی می کند از طریق رسانه ها وارد سبک زندگی مردم، تفکر و امور سیاسی-اقتصادی ملت ها شود تا با این خوردن غذا به اهداف خود برسد. جهان برای رسیدن به اهداف، رسانه های حقیقت را تحریم می کنند.

جوخار ادامه داد: مجامع بین المللی هنوز در خفقان هستند و در این موارد جز بر اساس سیاست های آمریکا، غرب و امپریالیسمی که امروز در جهان ایجاد کرده اند، تصمیم نمی گیرند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت وحدت رسانه ای بین کشورهای جبهه مقاومت و سایر کشورها، قطعا می توانیم حقایق پنهان جنایات غربی ها را به نام حقوق بشر آشکار کنیم، گفت: نباید فریب عظمت دروغین آمریکا و آمریکا را بخوریم. رسانه ها .او باید بداند که در این موضوع لازم است.

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه رسانه های انقلابی باید به جریان سازی دانش و اطلاع رسانی ادامه دهند، تصریح کرد: غرب از جریان علم و حقیقت جویی هراس دارد و از رسیدن حقیقت بیم دارد. گوش جهانیان و سیاست های کثیف او.همچنین بر آخوند.

وی ادامه داد: آمریکا و غرب جنایات زیادی در حق مردم ایران، مردم یمن، فلسطین، عراق، سوریه و افغانستان انجام داده اند که باید این جنایات آشکار شود.

جوکار گفت: ما به دنبال عدالت هستیم، ما به دنبال دنیایی بدون ظلم و جنایت هستیم.

وی با اشاره به اهمیت جهاد برای تبیین شرایط کنونی گفت: در آستانه نهمین سالگرد 88 روز ناآرامی باید بدانیم که با توجه به این مسائل و ناآرامی هایی که آمریکا در آن زمان در ایران گسترش داد، باید جهاد کرد. ابتدا در رسانه های بومی و در داخل کشور باید توضیح داده شود و سپس در رسانه های خارجی که قصد فریبکاری دارند تا عملیات روانی خود را خنثی کنند، اقدام شود.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: ما نباید تنها در موضع دفاعی باشیم، بلکه باید در موضع تهاجمی باشیم زیرا کاملاً حق با ماست و شعاری که انقلاب اسلامی برای مردم جهان در بحث حقوق بشر و حقوق زنان تماماً بر اساس مشکلاتی است که غرب مطرح می کند و برتری دارد پس باید به همه مردم دنیا ارائه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید