هواداران نباید فریب جاسوسی را بخورند / ما از حقوق پرسپولیس دفاع خواهیم کرد

زمان: 16:59
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778648

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره تبلیغات محیطی

باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای اعلام کرد: هواداران می توانند مطمئن باشند که این باشگاه از حقوق پرسپولیس محافظت می کند و فریب جاسوسی را نخورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باشگاه پرسپولیس بیانیه ای در مورد تبلیغات محیطی منتشر کرده است. در پیام باید بیان شود ؛ پس از شایعات و شایعات فراوان در مورد تبلیغات محیطی ، باید به طرفداران عزیز خود اطلاع دهیم که اتفاق خاصی نیفتاده و تصمیمی گرفته نشده است.

هواداران باید بدانند که پرسپولیس در این مورد جدی است و اگر تغییری در بحث تبلیغات محیطی ایجاد شود ، قانون پرسپولیس حفظ می شود و ما بر قانون پرسپولیس نظارت و از آن دفاع می کنیم.

باشگاه پرسپولیس با توجه به اینکه طرفداران بی شماری در دنیای فوتبال دارد قطعا در هر قرارداد و تقسیم بندی سهم بیشتری خواهد داشت. این باشگاه به هواداران اطمینان می دهد که تحت هر شرایطی از حق جایگزینی پرسپولیس با حمایت آنها دفاع خواهد کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است ؛ هیچ باشگاهی حق ندارد این موضوع را به نمایندگی خود فسخ کند ، زیرا اگر تصمیمی باید گرفته شود ، باید با نظر همه باشگاه های لیگ برتر برآورده شود و هیچ کس حق ندارد از طرف خود یک شرکت مشترک را مستند کند .

در این زمینه باید چند نکته روشن شود و آن اینکه; قرارداد با این شرکت نیز به پرسپولیس پیشنهاد شد و با توجه به عدم وجود ضمانت ها و تعهدات لازم و اطمینان نداشتن باشگاه از انجام کلیه تعهدات طرف مقابل و ایجاد تردید در مورد منافع باشگاه. ، او حاضر به امضا نشد.

باشگاه معتقد است هر پیمانکاری و هر شرکتی که ضمانت نامه های بانکی و تعهدات عملکردی لازم را ارائه کند و به باشگاه تایید کند که این تعهدات انجام خواهد شد، لحظه ای درنگ نخواهد کرد و قطعا با شرکت مورد نظر قرارداد منعقد خواهد کرد.

در قسمت دیگری از پیام آمده است: برخی از ماماها از مادران مهربانتر شده اند و برخی نیز ادعا می کنند که باشگاه منفعل است. تاکید می کنیم که تعاملات لازم را با وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داریم و به طور مستمر با آنها در تماس هستیم و قطعا کارهای قانونی انجام می دهیم و متاسفیم از کسانی که در صورت تصمیم گیری به رسانه ها گزارش می دهند. نهایی نیست آنها فضایی را ایجاد می کنند که به نفع فوتبال و باشگاه ها نیست.

در تماسهایی که امروز و در روزهای اخیر با مدیران سازمان لیگ صورت گرفت ، تاکید شد که آنها با این جاسوسان مخالفند و به آنها اجازه نمی دهند برای اهداف خود موج بزنند و نام خود را مطرح کرده و حاشیه ایجاد کنند. برای فوتبال و باشگاه ها بیانیه سازمان لیگ این گفته را ثابت می کند.

سیاست باشگاه پرسپولیس این است که اقدام نهایی و بلاتکلیف را رسانه ای نکند، مثلا در پرونده کالدرون، تا زمانی که منابع مالی تامین نشود، خبر منتشر نشود. ما کاری به عملکرد باشگاه های دیگر نداریم و فقط افتخار و موفقیت پرسپولیس برای ما مهم است.

در پایان بار دیگر به هواداران عزیز تاکید می کنیم که منافع پرسپولیس برای ما مهم است و هواداران مطمئن باشند که هیچ بخشی از حقوق باشگاه ضایع نخواهد شد و قطعا منافع باشگاه بزرگ پرسپولیس خواهد بود. خدمت شود..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید