این افراد اصلا نباید آویشن بخورند

این افراد اصلا نباید آویشن بخورند

یک محقق طب سنتی با اشاره به خواص گیاه آویشن گفت: مادران باردار و مبتلایان به کم کاری تیروئید از مصرف آویشن پرهیز کنند. اصغر عباسی محقق و پژوهشگر طب سنتی با بیان اینکه آویشن درختچه ای کم ارتفاع پر از شاخه های علفی و از خانواده نعناع است، گفت: این گیاه برای درمان و درمان بیماری ها استفاده می شود و آنتی اکسیدانی قوی برای حفظ چربی بدن در برابر آزاد است. آسیب رادیکال

اگر شب دیر غذا می خورید منتظر این بیماری ها باشید

وی با بیان اینکه گیاه آویشن برای سلامتی مفید است اظهار داشت: از گیاه و جوشانده آویشن برای مصارف تزئینی، آشپزی، شوینده و دارویی استفاده می شود.
عباسی استفاده از آویشن را برای افزایش قد و طول عمر افراد بیان می کند و بیان می کند: روغن گیاهی آویشن دارای خواصی مانند افزایش قدرت ذهنی، بهبود سلول های بدن، تسریع جریان خون و شادابی پوست است.
این محقق طب سنتی با اشاره به تاثیر گیاه آویشن در درمان آکنه تاکید می کند: مصرف گیاه آویشن باعث کاهش کک و مک، فشار خون، سرطان روده بزرگ، پوسیدگی و ریزش مو می شود. به گفته وی، از روغن گیاهی آویشن در تولید محصولاتی مانند صابون، شامپو، خمیر دندان و عطر استفاده می شود.

عباسی با بیان اینکه این گیاه خاصیت ضد باکتریایی دارد، تصریح کرد: ویتامین K موجود در آویشن باعث افزایش کلسیم، آهن در بدن و بهبود پوکی استخوان می شود.
وی درباره چای آویشن گفت: مصرف این دمنوش در فصل زمستان باعث بهبود سیاه سرفه، برونشیت، خلط، تنفس و هضم می شود.
این محقق طب سنتی اعلام کرد: مبتلایان به کم کاری و پرکاری تیروئید از مصرف آویشن خودداری کنند.
وی با بیان اینکه تیمول یکی از مواد شیمیایی موجود در آویشن است، تصریح کرد: وجود مواد شیمیایی مانند کلرهگزیدین و تیمول در گیاه آویشن از پوسیدگی دندان هنگام مصرف جلوگیری می کند.

عباسی برای بیماران کلیوی و مبتلایان به تنگی نفس گفت: این افراد برای بهبود و کاهش بیماری 10 گرم گیاه آویشن را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و بجوشانند.
این محقق طب سنتی مصرف آویشن را برای برخی افراد مضر دانست و افزود: ماده شیمیایی تیمول می تواند باعث کاهش ضربان قلب، کاهش دمای بدن، حالت تهوع، استفراغ، سرگیجه، سردرد و کندی لخته شدن خون شود.

دیدگاهتان را بنویسید