مردم نباید فریب روندهای متحرک را بخورند/ اصل نظام را نباید جهت داد


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898542

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: مردم مواظب باشند که با جریانات انحرافی گمراه نشوند و به همین دلیل اصل نظام مورد تعرض قرار نگیرد. دشمن با کانال‌کشی این جریان و انحراف آن به سمت نقشه‌ها و خواسته‌های شوم خود، اقدام به تفرقه‌افکنی و معرفی رفتارهای مخرب و مخالفت با نظام می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حکمت علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور جلسه شورای عمومی دیوان عدالت اداری ضمن تسلیت به خانواده مهسا امینی گفت: به دلیل حسن نیت مردم عزیز در اثر این حادثه مجروح شدند.» نهادهای ذیربط در شفاف‌سازی ابعاد این موضوع تسریع کنند و افکار عمومی را مطلع کنند.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: نباید این اتفاق می افتاد و باید اصل ماجرا روشن شود و در صورت احراز تخلف باید همه جوانب بررسی و دلایل و عوامل این وضعیت روشن شود. قانونی با آنها رفتار شود».

مظفری در تبیین تفاوت اعتراض و نگرانی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران در هر زمان و هر زمان برای ناامن کردن کشور برنامه دارند و به دنبال فرصتی برای اجرای نقشه های خود هستند و هستند. سوء استفاده از فوت خانم امینی به نفع خود.

وی افزود: مردم باید مراقب باشند و با جریانات انحرافی گمراه نشوند و برای این مشکل اصل نظام را جهت ندهد. دشمن با کانال‌کشی این جریان و انحراف آن به سمت نقشه‌ها و خواسته‌های شوم خود، اقدام به تفرقه‌افکنی و معرفی رفتارهای مخرب و مخالفت با نظام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به تقدیم 250 هزار شهید برای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: چگونه می توان از بزرگانی چون امام (ره) به عنوان بنیانگذار این انقلاب و نظام و جایگاه ولی فقیه یاد کرد. سوال در حال بررسی و طرح شک و تردید در اصل نظام. باید دشمن را بشناسیم و راه شهدای انقلاب و آرمان های آنان را دنبال کنیم.

بالاخره مظفری تصریح کرد که باید زیر لوای انقلاب و ولایت راه سعادت و پیشرفت را ادامه دهیم. آرمان های انقلاب و نظام تا زمانی است که این پرچم به صاحبش امام زمان (عج) تحویل داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید