ایثارگران نباید فریب شایعات دروغین افراد مغرض در کازا مجازی را بخورند / اخبار را از منابع رسمی دنبال کنید.


ساعت: 11:28
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894921

رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: برخی افراد و گروه های مغرض از فضای موجود برای شایعه پراکنی سوء استفاده می کنند و افکار عمومی را هشدار می دهند که بازدیدکنندگان مراقب این گونه فعالیت ها باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان در نشست با خبرنگاران گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در کشور عراق، برخی افراد و گروه های مغرض از فضای موجود برای شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی سوء استفاده می کنند. رستا از فداییان خواست که مراقب این گونه احتکارها باشند.

وی افزود: در صورت مواجهه با هرگونه محتوا یا کلیپ صوتی و تصویری منتشر شده در فضای مجازی اعم از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های خارجی، علاوه بر بررسی اولیه ذهنی، از صحت مطالب منتشر شده اطمینان حاصل کرده و از ارسال مجدد خودداری کنند. مطالب کذب یا جعلی در صورت شک در صحت آن خودداری کنند و در چرخه شایعه پراکنی قرار نگیرند.

رئیس پلیس فتا خوزستان بر حضور آگاهانه کاربران در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: کاربران از درج اخبار اربعین که از صحت آن مطمئن نیستید به شدت خودداری کنند.

حسینی ادامه داد: انتظار می رود هموطنان برای اطلاع از صحت و سقم خبر به رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی مراجعه کرده و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی بی توجهی کرده و از انتشار مجدد آن خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید