دل هواداران پرسپولیس از حمایت هواداران گرم می شود/ در مسابقات قهرمانی گذشته انرژی هواداران هم تاثیر داشت.


ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834946

ملی پوش تیم ملی فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم فصل را با بازی های خوب و کسب بیشترین امتیاز در دیدارهای پیش رو به پایان برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، وحید امیری، ملی پوش پرسپولیس گفت: ابتدا باید در مورد شرایطم بگویم که روز به روز در حال بهتر شدن هستم. تمرینات انفرادی را شروع کردم و امیدوارم هر چه زودتر در تمرینات گروهی شرکت کنم. از این فرصت استفاده می کنم و با هواداران صحبت می کنم.

وی ادامه داد: نکته اینجاست که هنوز فصل تمام نشده و 6 بازی و 18 امتیاز باقی مانده است. در این تعطیلات اخیر بازیکنان با قدرت و روحیه جدیدی آماده شدند تا به همان پرسپولیسی تبدیل شوند که ما و هواداران در ابتدای بازی منتظرش هستیم. امیدواریم فصل را با بازی های خوب و کسب بیشترین امتیاز از مسابقات آینده به پایان برسانیم.

امیری ادامه داد: فوتبال یکی از جذاب ترین ورزش هاست چون برنده و بازنده مشخص نیست هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. من مطمئن هستم که با این تجدید قوا و روحیه و با تشویق هوادارانی که تشویق می کنند، می توان شرایط را تغییر داد. البته قلب اعضای تیم با حمایت هواداران پر می شود و تجدید روحیه همیشه با انرژی هواداران تکمیل می شود.

بازیکن خلاق سرخپوشان اذعان داشت: ما بازیکنان فرصت زیادی برای غمگینی و شادی نداریم. ما همیشه باید برای مسابقه و اتفاقات بعدی آماده شویم. طرفداران فرقی با هم ندارند. در طول سال‌ها، ما بیشتر نتایج خوبی را مدیون درک هواداران از شرایط هستیم. انرژی و ایمان آنها به تیم و دعای خیر آنها را از بازیکنان و کادر فنی دور کرد موثر و موفق بود.

امیری خاطرنشان کرد: با تمام وجود برای این 6 مسابقه می رویم. مطمئنم هواداران با تمام انرژی و روحیه پشت ما هستند تا افتخاری دیگر به آنها بدهیم. تیم ما به دنبال جنگ است و این حس می تواند توسط هواداران تقویت شود.

وی افزود: من از هواداران انرژی می گیرم و مطمئنم هر بازیکنی چنین است. حضور هواداران در ورزشگاه، بیرون و فضای مجازی زمانی که از تیم حمایت می کنند و انگیزه می دهند، به آنها دلگرمی و انرژی مضاعف می دهد تا هر وقت پا به میدان می گذارند، به فکر خود و مشکلاتشان نباشند و تمام تلاش خود را بکنند. موجودی برای موفقیت تیم شادی هواداران را خرج کنید. برای هوادارانی که با همه سختی ها و دغدغه های زندگی از تیم حمایت می کنند و سنگ تمام گذاشتند روی این حمایت.

بازیکن پرسپولیس در توضیح بیشتر تاکید کرد: سالی که به برانکو افتخار می کرد از آن دوره شروع شد، پرسپولیس در پایان فصل دوم شد اما دیدم هواداران چه کردند. سال گذشته تا روز آخر چیزی مشخص نبود اما ایمان هواداران روی تیم تاثیر گذاشت و این آخرین روزی بود که قهرمانی در آن ثبت شد. من به شخصه قول می دهم از هیچ تلاش، تلاش و کوششی دریغ نکنم و منتظریم و امیدواریم هواداران در کنار ما باشند.

وی گفت: به نظر من همه بازیکنان وقتی وارد زمین می شوند باید آرامش داشته باشند. به ویژه، آنها باید مطمئن شوند که طرفداران همیشه از آنها حمایت می کنند. آنها این انرژی را دریافت می کنند و بهترین عملکرد را خواهند داشت. احساس من این است که بازیکنان معتقدند اگر حرفی از طرف هواداران می شود برای بهبود شرایط تیم است و آنها هم نیاز به آرامش دارند.

امیری در نهایت گفت: من خودم در کنار تیم هستم. می بینم که اوضاع خوب است. من انرژی خوبی را در تیم می بینم و بچه ها مدتی است که خیلی خوب تمرین می کنند. شاهد اتفاقات خوبی هستیم. امیدوارم انرژی خوب از طرف هواداران باشد زیرا مهمترین ابزار ما برای پیروزی های متوالی انرژی و حمایت هواداران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید