این قهرمانی را به تمام ملت ایران تبریک می گویم. حضور حمید سوریان تاثیر بسزایی در قهرمانی تیم ما داشت


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886109

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: قهرمانی این تیم در مسابقات جهانی ایتالیا را به تمامی ملت ایران از جمله مربیان پرتلاش و پرتلاش در استان ها و شهرستان ها تبریک می گویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان پس از کسب عنوان قهرمانی این تیم در مسابقات جهانی ایتالیا گفت: در این مسابقات تیم های ایران، آذربایجان و گرجستان رقابت نزدیکی داشتند و خدا را شاکریم که قهرمانی به تیم ایران رسید.

وی گفت: این قهرمانی را به همه مردم ایران تبریک می گویم به ویژه به همه کسانی که در استان ها و شهرستان ها تمرین کردند و ساختند و برای این رزمندگان زحمت کشیدند.

سوریان گفت: امیدوارم کشتی گیرانی که در مسابقات جهانی به مقام قهرمانی دست یافتند، پایه محکمی برای آینده باشند و از تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان حمایت کنند و شاهد حضور آنها روی سکوی المپیک باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مورد حضور حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی در کنار این تیم گفت: حمید سوریان علاوه بر برادر من به عنوان یک شمایل و نماد در کشتی فرنگی شناخته می شود که استاد سبک در مبارزه جهانی حمید قهرمان المپیک و برنده 6 مدال طلای جهان است که تجربه زیادی دارد. او در کنار تیم ما حضور داشت و هر لحظه حکایت از لحظات فنی برای کشتی گیران داشت و از طرفی قهرمان المپیک بودن در کنار بچه ها از نظر روانی بسیار مفید و مفید بود و معتقدم که حضور او تاثیر زیادی در قهرمانی تیم ما داشت.

دیدگاهتان را بنویسید