کاتا در قهرمانی کاروان ایران نقش بسزایی داشت/ از 11 موقعیت 10 مدال گرفتیم

ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795104

مدیر فنی تیم های ملی کاتا گفت: کاتا نقش بسزایی در کسب عنوان قهرمانی کاروان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید جمال الدین نکوفر در خصوص نتایج کاروان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این موفقیت را به جامعه بزرگ کاراته تبریک می گویم. همه در موفقیت سهیم هستند، همه تلاش کردند تا ایران در شرایط سخت قزاقستان قهرمان شود.

وی افزود: در بخش کاتا عملکرد تیم ملی بسیار خوب و درخشان بود. از 11 فرصت به 10 مدال رسیدیم. کاتاروس در این دوره از معدود دوره هایی بود که به قهرمانی کاروان ایران کمک کرد. کاتا در قزاقستان چهار مدال طلا کسب کرد و فاطمه صادقی تنها ورزشکار ملی کاتا در تمامی رده های سنی بود که از مدال بازماند. البته نباید از ظلم به صادقی غافل شد. او باید به نیمه نهایی می رسید اما محروم شد و دوباره حقش در جدول رده بندی ضایع شد تا صادقی با همه شایستگی هایش قربانی برنامه ریزی داوران شد و نتوانست به مدال برسد.

نکوفر در ادامه تاکید کرد: پیشرفت در کاتای ایران امکان پذیر است. ملی پوشان نشان دادند که ظرفیت خوبی در کاتا وجود دارد که اگر حمایت ها و برنامه ریزی های بیشتر به صورت سیستماتیک انجام شود، احتمالا در آینده حرف های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.

مدیر تیم های ملی کاتا گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان نشان داد که همه تیم های آسیایی روی کاتا سرمایه گذاری می کنند. کشورهای میزبان مانند اندونزی، فیلیپین، هنگ کنگ، مالزی و حتی قزاقستان برنامه ریزی گسترده ای در بخش کاتا از خود نشان داده اند. انتظار داریم فدراسیون از نسل جدید حمایت کند زیرا همه این ورزشکاران آینده کاتای ایران هستند که می توانند نتایج را برای کاتای ایران اختراع کنند.

مدیر فنی تیم های ملی کاتا در پایان گفت: اگر نتیجه خوبی در کاتا به دست می آید حاصل تلاش همه مربیان سازنده است که نباید از آن غافل شد. این مربیان بازیکنان را برای حضور در اردوهای تیم ملی شناسایی و آموزش دادند. قدردان زحمات این عزیزان هستیم و خدای ناکرده وضعیت در آینده بهتر از الان خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید