مسابقات جهانی کاراته و تکواندو سه فینالیست کاتا و سه مدال برنز توسط کاراته کاهای ایران در روز نخست

ساعت: 08:36
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786250

اولین روز از مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان 2021 با مشخص شدن فینالیست های کاتا و دو وزن اول کمیسیون به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش ناشنوایان؛ مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان با حضور 186 ورزشکار از 7 کشور ترکیه، مالزی، یونان، اوکراین، ایران، روسیه و تایلند در سالن هندبال فدراسیون هندبال برگزار شد.

فر کاتای انفرادی بانوان: مژده طلایی پوشان کشورمان با رقیبی از اوکراین به فینال راه یافتند و متسابقانی از اوکراین و روسیه عنوان سومی را کسب کردند.

کمیسیون تا 50 کیلوگرم زنان، منفی 50 کیلوگرم: حکیمه زکی زاده از ایران و ورزشکار روس به فینال راه یافتند و ورزشکاران اوکراینی و روسی مدال برنز را کسب کردند.

کمیته منفی بانوان تا 55 کیلوگرم: دو ورزشکار اوکراینی به فینال راه یافتند و زینب حسن پور از ایران به همراه ورزشکار روس به مدال برنز دست یافتند.

کاتای انفرادی مردان: مصطفی حسن پور از ایران و ورزشکار روسی فینالیست شدند و کاتای ترکیه و اوکراین مدال برنز را کسب کردند.

کمیته منفی 60 کیلوگرم مردان: ورزشکاران روسیه و اوکراین به فینال راه یافتند، در حالی که محمد شایان از ایران و یک ورزشکار روسی مدال برنز را کسب کردند.

وزن کمیته منفی تا وزن 67 کیلوگرم: کاراته کاران ترکیه و اوکراین فینالیست شدند و میلاد صادق زاده از ایران و ورزشکار اوکراینی مدال برنز را کسب کردند.

?ادامه این مسابقات امروز در کومیته بانوان وزن منهای 61، منهای 68 و مثبت 68 کیلوگرم بانوان برگزار می شود و از ساعت 16 مسابقات کمیسیون با وزن منفی 75 منهای 84 و با مثبت 84 کیلوگرم آغاز می شود. مردان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید