کاراته و تکواندو قهرمانی جهان 4 فینالیست و 4 مدال برنز دیگر برای کاراته ایران

ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786570

دومین روز مسابقات کاراته قهرمانی ناشنوایان جهان 2021 با معرفی 4 فینالیست و کسب 4 مدال برنز برای کاراته کاهای ناشنوایان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش ناشنوایان؛ دومین روز از مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان 2021 در سالن هندبال فدراسیون هندبال برگزار شد و نفرات راه یافته به فینال و کسب مقام سوم به شرح زیر معرفی شدند.

?وزن 61 کیلوگرم: ورزشکاران اوکراینی و یونانی فینالیست شدند و مهناز حسن زاده از ایران و ورزشکار روسی سوم شدند و به مدال برنز رسیدند.

?وزن 68 کیلوگرم: سارا آدریا از ایران و ورزشکار اوکراینی به فینال این مسابقات راه یافتند و ورزشکاران ترکیه و روسیه مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

?وزن 68+ کیلوگرم: بیتا جواهری از ایران و ورزشکار ترکیه ای به فینال راه یافتند و ورزشکاران ترکیه و روسیه مقام سوم را کسب کردند.

?وزن 75 کیلوگرم: کاراته‌کاران روسیه و اوکراین به فینال راه یافتند و کامران رضایی‌نژاد و ابراهیم عبدالغفور از ایران به مدال برنز دست یافتند.

?وزن 84 کیلوگرم: سیداسین حسینی و ورزشکار روسی فینالیست شدند و کاراته کاران مالزی و روسیه مقام سوم را کسب کردند.

?وزن 84+ کیلوگرم: حسین تبرتچ فراهانی از ایران و ورزشکار ترکیه ای فینالیست شدند و مصطفی پاپی زاده از ایران و ورزشکار روس به مدال برنز دست یافتند.

فینالیست های روز اول این رقابت ها مژده مردانی، حکیمه زکی زاده و مصطفی حسن پور بودند و زینب حسن پور، میلاد صادق زاده و محمد شایان مدال برنز را کسب کردند.

امروز در سومین روز این مسابقات از ساعت 10:00 مسابقات کاتا و تیمی بانوان از ساعت 15:00 پیگیری می شود و روز چهارشنبه (آخرین روز) این مسابقات نیز مسابقات فینال پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید