وزنه برداری قهرمانی آسیا نوجوانان و جوانان نقره و برنز 96 کیلوگرم ایران/در نوجوانان و جوانان مدال گرفتیم


ساعت: 18:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884991

نمایندگان ایران در دسته 96 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا به مدال نقره و برنز دست یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان و جوانان آسیا در ازبکستان بعدازظهر امروز شنبه با رقابت های دسته 96 کیلوگرم جوانان و جوانان در تاشکند ازبکستان برگزار شد. در این مسابقات امیرحسین سپه و محمد توفیق پوزش نمایندگان ایران در 2 رده سنی نوجوانان و جوانان بودند.

امیرحسین سپه در این رده در دو رده جوانان و جوانان و محمد توفیق پوزش تنها در رده جوانان به رقابت پرداختند.


دسته جوانان

در رده جوانان محمد توفیق پوزش در حرکت یک ضرب با تسلط بر وزنه 155 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. وی با در دست داشتن وزنه های 143، 150 و 155 کیلوگرم هر سه حرکت را با موفقیت انجام داد و نور سفید دریافت کرد.

محمد توفیق پوزش نیز در حرکت دو ضرب توانست وزنه 183 را بالای سر ببرد و در دو ضرب و مجموع مدال نقره را از آن خود کند. توفیق پوزش بر خلاف حرکت یک مشت تنها یک حرکت صحیح در حرکت دو ضرب داشت و در حرکت دو ضرب تنها وزنه 183 را بلند کرد و سپس از تسلط بر وزنه های 190 و 191 کیلوگرم بازماند. .

در مجموع جوانان دسته 96 کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا با رکورد 338 کیلوگرم نایب قهرمان شدند و به مدال نقره دست یافتند.


دسته نوجوانان

در دسته 96 کیلوگرم نوجوانان که همزمان با جوانان برگزار شد، امیرحسین سپه یک مدال نقره و 2 مدال برنز از مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرد.

امیرحسین سپه ازهرلو دو وزنه 126 و 135 را در یک ضرب با موفقیت بالای سر برد و یک بار نیز از تسلط بر وزنه 126 کیلوگرم ناکام ماند و مدال نقره جوانان را کسب کرد و در رده پنجم جوانان قرار گرفت..

سپه آجارلو در حرکت دوضرب خود تنها توانست وزنه 155 کیلوگرمی را نگه دارد و در دو تلاش دیگر از پس وزنه 166 کیلوگرمی بازماند. امیرحسین سپه با این ویژگی ها در دونفره نوجوانان نیز با همان 155 به مقام سوم رسید اما در جوانان ششم شد.

در مجموع در دسته 96 کیلوگرم نوجوانان و جوانان، سپه عیارلو با ثبت رکورد 290 کیلوگرم به مقام سوم جوانان دست یافت، اما به جایگاهی بهتر از مقام هفتم جوانان دست پیدا نکرد.

در این رده نماینده علی یوسف از عربستان در انفرادی مدال نقره و در دو ضرب و در مجموع طلا را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید