اردوی تنیس روی میز تیم جوانان تا مسابقات قهرمانی آسیا/اردیبهشت ماه قهرمانی تیمی ادامه خواهد داشت


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823371

سرمربی تیم تنیس روی میز جوانان گفت: اولین اردوی تیم تنیس روی میز جوانان در سال جاری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیای میانه و آسیا با حضور 13 بازیکن در سالن شهید عضدی تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، مهران احدی سرمربی تیم جوانان تنیس روی میز از برگزاری اردوی تیم جوانان خبر داد: در این اردو 10 بازیکن از جمله سامران کریمی از سنندج، رضا شریعتی از گلستان حضور دارند. امیر پارسا معصومی از همدان، بنیامین فرج و محمدرضا نشاطی از تهران، محمدحسین حبیبی از کوم، علی عسگر سرباشیان از تبریز، سینا قریشیان و نیما نقوی از مازندران و کمیل نیکولانج از غنی در جایگاه دهم قرار دارند.

وی با بیان اینکه این اردو تا هفتم اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت: فراز شکیبا از تبریز به عنوان نفر اول مسابقات هوپس و احسان شریعتی و رامین شایلی از فارس نیز به عنوان دو بازیکن مستعد استانی در این اردو حضور دارند.

احدی تاکید کرد: مسابقات انتخابی تیم جوانان اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود و پس از آن تعداد حاضران در اردو کاهش می یابد.

وی ادامه داد: 3 نفر اول مسابقات انتخابی تیم جوانان به صورت مستقیم به اردو دعوت می شوند و 5 نفر دیگر با صلاحدید کار فنی و بر اساس وضعیت تمرینی و سن در اردوهای تیم ملی حضور خواهند داشت. .

به گفته وی، بازیکنان حاضر در اردوی تهران ابتدا در تست آمادگی جسمانی شرکت کردند و پس از پایان اردو تمرینات بدنسازی و فنی – تاکتیکی آنها برنامه ریزی می شود.

سرمربی تیم پینگ پنگ جوانان تاکید کرد: اردوها تا مسابقات قهرمانی آسیا ادامه دارد و در مسابقات بین المللی حضور جدی خواهیم داشت.

احدی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا اواخر مرداد ماه سال جاری برگزار می شود و کادر فنی تیم جوانان با حضور متخصصان در رشته های مختلف به دنبال ارتقای آمادگی تیم برای حضور در این رویداد مهم است.

رضا وفایی راد به عنوان مربی مازندرانی، رضا بهداری به عنوان مربی بدنساز، محسن گربان به عنوان مربی مهمان از استان فارس، محتبی قنبری به عنوان عضو مرکز پردازش، کیوان رمضانی به عنوان مدیر اردوی کرمانشاه و محسن پروازی به عنوان روانشناس هستند. حاضر .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید