تیم های اصلی کاراته ایران در 3 دور گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان غایب بودند/ محموله بسیار با کیفیتی به قزاقستان داریم.

ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791752

رئیس فدراسیون کاراته گفت: سه دوره بود که در مسابقات تیم های اصلی ایران حضور نداشت و در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان غایب بودیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ ستون تیم ملی کاراته قهرمانی آسیا 2021 قزاقستان صبح امروز در سالن ابوالقاسم فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک احمد راستینه افتتاح شد. آموزش مجلس شورای اسلامی و فدراسیون کاراته سید حسن طباطبای.

حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در این مراسم گفت: سه دوره بود که تیم های بزرگ در ایران حضور نداشتند و او در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی غایب بود. تیم های پایه هم زمان برگزار می شد و باید جمعیت زیادی اعزام می شد. در سال های گذشته که بحث تحریم ها مطرح می شد تا مسابقات قزاقستان که در نهایت با توجه به شرایط تاج برگزار می شود این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: بعید می دانم این اعزام بدون کمک جامعه بزرگ کاراته و این انرژی مثبت صورت می گرفت. این اعزام بسیار باکیفیت بود و تقریبا بعد از انتخابات و اردوها با عشق و علاقه با مشکلات روبرو شدیم و تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شد. با شرایط سختی به این نقطه رسیده ایم که ارزش ارزیابی هم دارد و امیدواریم این کاروان با موفقیت و مدال های رنگارنگ به کشور بازگردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید