پلیس: گردان زنان یگان ویژه در چندین حادثه و اغتشاش سال گذشته حضور داشت / سال گذشته این یگان در 10 استان مستقر بود؛ این گردان نیز در تهران مستقر است

پلیس: گردان زنان یگان ویژه در چندین حادثه و اغتشاش سال گذشته حضور داشت / سال گذشته این یگان در 10 استان مستقر بود؛  این گردان نیز در تهران مستقر است

روز جدید : سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه انتظامی کشور گفت: بنابراین با گرفتن تجهیزات و لباس در محل حاضر شدند و حتی در چندین حادثه و اغتشاش سال گذشته ماموریت هایی را انجام دادند.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی کشور با توجه به آخرین فعالیت های گردان ویژه بانوان اعلام کرد: بانوان شروع به فعالیت کردند. بنابراین با گرفتن تجهیزات و لباس در محل حاضر شدند و حتی در چندین حادثه و اغتشاش سال گذشته ماموریت هایی را انجام دادند.

فرمانده یگان ویژه ناجا وظیفه اصلی زنان یگان ویژه را شناسایی، دستگیری، انتقال، انتقال و مستندسازی عملیات ها دانست و گفت: در حوزه های مختلف از جمله طرح های مددکاری اجتماعی، کار به زنان یگان ویژه واگذار شده است.

فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی تاکید کرد: وظیفه و مسئولیت اصلی زنان یگان ویژه شناسایی، انجام عملیات روانی و دستگیری افرادی است که مردان یگان ویژه به دلیل موازین شرعی نمی توانند در محل اغتشاشات اجتماعی دستگیر شوند. . آنها این اقدامات را انجام دادند و دستگیر شدگان را به مرحله بعد منتقل کردند.

سردار کرمی با بیان اینکه بانوان یگان ویژه به همراه مردان در ماموریت ها حضور داشتند، از توسعه و راه اندازی یگان ویژه بانوان در تمام استان ها در سال 1401 خبر داد و گفت: سال گذشته بانوان یگان ویژه در 10 استان مستقر شدند.

فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی با اعلام اینکه امسال بانوان یگان ویژه در سه حوزه افسری، ستادی و درجه دار فعالیت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: یک گردان از بانوان یگان ویژه نیز در تهران مستقر است.

دیدگاهتان را بنویسید