عدم حضور ایران در کمیسیون سازمان ملل متحد برای وضعیت زنان به ضرر زنان در سراسر جهان است/ وضعیت زنان ایرانی بهتر از زنان آمریکایی و اروپایی است.


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918631

محمدحسن قدیری ابیانه گفت: عدم حضور ایران در کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل برای زنان جهان مضر است زیرا ایران واقعا از جایگاه زنان در جهان دفاع کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد در خصوص حذف ایران از کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل گفت: این اقدام به ابتکار آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی و … مردمی که به حذف ایران توسط کمیسیون وضعیت زنان رای دادند، آنها از خود قدرتی ندارند اما تحت سلطه آمریکا هستند.

وی افزود: کشورهای مذکور بیشترین جنایات را علیه جامعه بشری اعم از زنان، مردان و کودکان مرتکب شدند و امروز از هر جنایتی از جمله کشتار رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین و کشتار عربستان سعودی علیه مردم این کشور دفاع می کنند. یمن

قدیری ابیانه تصریح کرد: نگرانی کشورهایی که به حذف ایران از کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل رای دادند، حقوق بشر یا مسائل زنان نیست، بلکه مسائل سیاسی است، در حالی که پلیس آمریکا در خیابان های کشورش مردم را می کشد. از جمله زنان و کودکان، تقریبا هر روز

کارشناس مسائل بین الملل گفت: هدف دشمنان جمهوری اسلامی ایران حمله به پیشرفت کشورمان با گسترش بداخلاقی در ایران است.

کدیری ابیانه تصریح کرد: صاحبان سرمایه در غرب زنان را به وسیله ای برای شهوت مردانه تبدیل کرده اند تا جامعه تعجب نکند که چرا با وجود منابع غنی ثروت، افراد فاسد در رأس حکومت خود قرار دارند.

وی افزود: زنان در غرب نیز پذیرفته اند که ابراز وجود، خودآرایی و توانایی اشاعه شهوات زنانه ارزشمند تلقی می شود، بنابراین در جوانی دست به چنین کارهایی می زنند و وقتی به سن پیری می رسند می پذیرند که دیگر ارزشی وجود ندارد c آنها جامعه ندارند زیرا این جاذبه ها را از دست داده اند.

قدیری ابیانه گفت: حذف ایران از کمیسیون زنان فقط به حق رای ایران مربوط می شود، اما ایران می تواند حضور داشته باشد و موضع بگیرد، البته چنین اقدامی غیرقانونی است و می توانند در مجامع دیگر نیز اقدام به این اقدام علیه ایران کنند. . انجام دادن.

این کارشناس مسائل بین الملل خاطرنشان کرد: اقتدار جهانی ایران به عضویت در کمیسیون زنان سازمان ملل و سایر اجلاس ها بستگی ندارد، بلکه به قدرت ما در میدان بستگی دارد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: امروز وضعیت زنان ایرانی از نظر تحصیل و مشارکت در عرصه های مختلف اجتماعی حتی بهتر از زنان کشورهای آمریکایی و اروپایی است و آمارها نشان می دهد که ایران در 43 سال گذشته در همه امور پیشرفت کرده است. از جمله در حوزه زنان وصف ناپذیر است هرچند رسانه های خارجی سعی می کنند این موضوع را نادیده گرفته و حتی خود را برعکس جلوه دهند.

وی گفت: زنی که حاضر نیست زیبایی و اندام خود را در ملاء عام نشان دهد دارای شخصیتی است که بر اساس آن اجازه نمی دهد دیگران از اندام خود لذت ببرند.

قدیری ابیانه اذعان داشت: شرکت نکردن ایران در کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل به ضرر زنان در جهان است چرا که ایران واقعا از جایگاه زنان در جهان محافظت می کند و با بدرفتاری با زنان در عرصه های مختلف مخالف است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید