یگان ویژه در شورش 1988 درخشید / یگان ویژه بت شکن در برابر افراد ناامن است

زمان: 09:22
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775084

جانشین فرمانده انتظامی گفت: یگان ویژه علیه بت ها و شکنندگان ناامن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم سومین روز هفته با حضور ناجا سردار گاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی مراسم صبح عمومی یگان های ویژه ناجا برگزار شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: به محض اینکه در دوران انقلاب اسلامی و حکومت ولایت فقیه زندگی می کنیم ، برای ما موفقیت محسوب می شود. او امام زمان (عج) است و این تفاوت نیروهای مسلح ما با دیگر کشورها است ، زیرا او وابسته به طاغوت نیست و وابسته به دین است و در هر زمینه ای که وارد می شود موفق و پیروز است.

سردار رضایی گفت: یکی از سرمایه های نیروهای مسلح اعتماد مردم است که نتیجه رهبری فرمانده کل قوا است. امروزه نیروهای مسلح ایران دارای شهرت جهانی و افتخار هستند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروهای مسلح همه چیز را در راه خدا می بینند و امروز نیروهای مسلح ما در داخل جغرافیای سیاسی ایران و در امتداد مرزها به عنوان مشاور بت پرست هستند. مدافعان حرم استکبار را استشمام کردند و استکبار سرانجام منطقه را ترک کرد و مردم با تحقیر از افغانستان فرار کردند.

وی گفت موج انقلاب اسلامی به لطف انسجام نیروهای مسلح ایران قابل مشاهده است.جبهه مقاومت بخشی از مسیر نیروهای مسلح و شعاع انقلاب اسلامی است. امروزه نیروهای مسلح مفتخر هستند که خود را بستری برای ظهور می دانند ، زیرا پس از 41 سال انقلاب ، ما در انجام وظایف قانونی و الهی خود انسجام بیشتری داریم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: ناجا امروز نیز حامی مردم بود و در بسیاری از موارد مانند بحران تاج و برقراری امنیت در زمان انتخابات در کنار مردم بود. آنها شروع به خنثی کردن ما کردند.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی تا زمانی که حملات سیاسی و فرهنگی را تحمیل کند در امان است اما به آنها باز می گردد.

سردار رضایی افزود: ناجا خادم مردم است و مردم اقتدار ناجا را با مهربانی می بینند.

وی افزود: واحد ویژه ناجا انعطاف پذیر است ، در سیل ، انتخابات ، تاج و غیره در کنار مردم است. “

جانشین فرمانده انتظامی تصریح کرد: مردم در آشوب های خوزستان حق با مردم بودند اما دشمن از این موضوع سوءاستفاده کرد اما ناجا در کنار مردم قرار گرفت و این توطئه را خنثی کرد؛ باید گفت نیروهای یگان ویژه اسلامی هستند و هوشمندانه عمل می کنند و از حقوق شهروندی دفاع می کنند و ارزش ها را حفظ می کنند.

جانشین فرمانده پلیس گفت: “امروز روح یگان ویژه این است که انقلابی باشد و هوشمندانه عمل کند. دشمن توطئه ها و انگیزه های زیادی ایجاد کرد ، مانند توطئه های 1998 ، 1999 و 1988 ، که همه آنها خنثی شد و یگان ویژه ای در قیام سال 1988 درخشید.

سردار رضایی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح به یگان ویژه افتخار می کنند ، بر ادامه این مسیر تاکید کرد و گفت: امروز یگان ویژه نیروهای استراتژیک منطقه شکست ناپذیر است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید