شورش هایی بدتر از شورش های اخیر دیده ایم/ این شورش می گذرد اما مردم بررسی می شوند


ساعت: 21:54
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915948

مسئول فقهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما شاهد اغتشاشات بدتر از اغتشاشات اخیر بوده ایم، چه در دهه 50 که یک نهاد ساختگی در رأس امور قرار گرفت و چه در دهه 60 همه این اغتشاشات را پشت سر گذاشتیم و این نیز باید باشد. بگذرد، اما مهم این است.» در این فتنه مردم در حال آزمایش هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در هشتمین کنگره پژوهشی علامه بلدی (ره) با بیان اینکه هرکس از دست بدهد، گفت: هدف نیز راه را گم می کند وی گفت: فراموشی و غفلت از هدف منجر به گم شدن راه می شود و ما از قرآن برای روحانیت رسالت هایی آموخته ایم و الزاماتی دارند.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: همه مردم و مکاتب در این امر اتفاق نظر دارند که به دنبال کمال و اقبال هستند، اما در دو موضوع اختلاف دارند. اول اینکه سعادت و کمال چیست و دوم اینکه راه رسیدن به آن چیست.

نماینده رسمی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان شهید مطهری خاطرنشان کرد: انسان کامل اسلام، انسانی است که همه ارزش های انسانی را در هماهنگی ایجاد کرده باشد. اولاً نباید تک بعدی باشد یعنی همه ارزش ها و ابعاد را داشته باشد و دوم اینکه در روند رشد همه این ابعاد با هم رشد کنند.

حاجی صادقی در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: آشوب هایی و بدتر از این را دیده ایم، چه در دهه 50 که مرجعی ساختگی در راس آن معرفی شد و چه در دهه 60، همه این آشوب ها را پشت سر گذاشتیم و این هم گذشت، اما نکته مهم این است که در این فتنه افراد بررسی می شوند.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) که فرمودند: «آزمایش های آخرالزمان باید بیاید تا چهره های نفاق فرو بریزد»، افزود: مؤمنان ما در پرتو این حوادث تقویت و توانمند می شوند. و تحولات، اما مهم این است، اجازه ندهیم امید و نشاط و پویایی از جامعه ربوده شود و روحانیت با جان و دل پرچمدار این امر است و به خود می بالد که هم امیدوار باشد و هم حرکت و به جامعه امید بدهد. ، مجاهد و مبارز است.

حاجی صادقی گفت: جهاد تبیین بر سایر جهادها ارجحیت دارد زیرا مجاهدت ساز است و می تواند جهانیان را علیه استکبار بسیج کند.

مسئول ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح مطالبات مسئولان گفت: حق را از مسئولان مطالبه کنید و خدمتگزار مردم باشید و در کنار این مطالبه به یاد داشته باشید که این انقلاب تولد اسلام نو و ناب است. نهضت در حال ظهور است و امروز آسیب رساندن به این انقلاب لطمه زدن به مبانی اسلام و قرآن است.

دیدگاهتان را بنویسید