انجام گشت های هوایی با استفاده از ظرفیت یگان هوافضای سپاه در رزمایش محمد رسول الله (ص) / استقرار کامل یگان ها در 2 عملیات انتقال و استقرار

ساعت: 21:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799553

جانشین فرمانده قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد؛

سردار احمد شفایی از انجام گشت‌های هوایی با استفاده از ظرفیت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منویات محمد رسول الله (ص) و استقرار کامل یگان‌های دخیل در دو عملیات انتقال و استقرار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد شفایی در گفت و گو با عصرهامون از همراهی و مساعدت همه مردم نجیب و نجیب سیستان و بلوچستان به ویژه در ناحیه رزمایش محمد رسول الله (ص) در برگزاری این رزمایش تشکر و قدردانی کرد. در دو روز گذشته عمده اقدامات انجام شده توسط یگان های شرکت کننده در رزمایش، استقرار کامل یگان های درگیر در دو عملیات انتقال و استقرار در منطقه بود.

وی افزود: رصد اطلاعاتی که قبلا در حوزه آموزشی رصد کرده بودیم در این مدت با استفاده از همه فرصت هایی که داشتیم تشدید شد.

جانشین فرماندهی قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: با استفاده از ظرفیت نیروی هوافضای سپاه، گشت‌های هوایی در منطقه آموزش مستمر به عنوان عملیات ویژه رصد شدند.

شفایی گفت: یگان پهپاد سپاه در اجرای این رزمایش برنامه های شناسایی و رزمی خود را در این مدت در منطقه دنبال کرد.

این مسئول بیان کرد: برگزاری جلسات متعدد یگان های فعلی با سران عشایر، علما و متنفذین منطقه برای هماهنگی و آمادگی مردم برای اجرای برنامه های مصوب از دیگر اقدامات انجام شده در رزمایش محمد رسول الله (ص) جنوب شرق است. منطقه

لازم به ذکر است رزمایش محمد رسول الله (ص) در راستای ارتقای سطح آمادگی رزمی مدافعان امنیت در جنوب شرق کشور، به روز رسانی فنون و تاکتیک های یگان های درگیر در ماموریت منطقه ای، تقویت هماهنگی ها بین دسته بندی ها برای ماموریت منطقه جنوب شرق در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید